бастауыш сынып сабақтары » Сш Исмаилова
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
жамбыл ауданы білім бөлімінің
«Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Есепші бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » бастауыш сынып сабақтары
14
сентябрь
2017

бастауыш сынып сабақтары

Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі Қонарбаева Гүлзат Амангелдіқызы

 

Сыныбы:1 «А»

Пәні: Математика

Сабақтың тақырыбы:4 санын қосу және азайту

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға  +4, -4  бойынша есеп шығаруды үйрету.  

Сабақтың міндеттері:

1. Білімділік: 4 санын қосу және азайту және айырманың мәндерін қатесіз есептеуге дағдыландыру, білімдерін тиянақтау.

2. Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық белсенділігін арттыру, ойлау қабілеттерін дамыту.

3. Тәрбиелік: Пәнге деген қызығушылығын ояту, шапшаңдыққа тәрбиелеу

Сабақтың типі:Жаңа білімді меңгеру

Сабақтың түрі:Аралас сабақ

Пәнаралық байланыс:Дүниетану

Сабақтың әдісі: көрсету, түсіндіру,сұрақ-жауап,талдау,топтастыру.

Қолданылатын құрал- жабдықтар:дидактикалық материалдар.

Уақыт

Белсенді жұмыс түрлері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

   3 минут

 

 

 

      Топқа бөлу.

Психологиялық дайындық

1,2,3

Сынып іші тып-тыныш,

Жалқаулықты тастаймыз

Жаңа сабақ бастаймыз.

Түгендеу

3 топқа бөлініп отырады

1. «Алма»

2.«Алмұрт»

3.«Өрік»

Оқушылармен сәлемдесемін.

 

 

 

Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгендеймін.

 

Оқушыларды жемістер арқылы топқа бөлемін

Мұғаліммен,сыныптастарымен  сәлемдеседі.

 

 

Сынып басшысы келмеген оқушыларды айтып шығады.

 

 

Жеміс түріне  қарай  өз  тобына отырады.

Білу

    3  минут

 

«Кім жылдам?»

1-топ-5+4-1+2-6=4

2-топ-6+4-3+2-4=5

3-топ-10-4+3-2+1=8

Оқушыларды  мұқият тыңдап жауабын толықтырып отырамын.

 

<!-- [if gte mso 9]>

      Түсіну

    15 минут

 

 

 

 

 

 

5  минут

Дәптермен жұмыс .

1-тапсырма.4 санын қосу және азайту кестесі

      1+4=5                           10-4=6

2+4=6                           9-4=5

3+4=7                           8-4=4

4+4=8                           7-4=3

5+4=9                           6-4=2

6+4=10                         5-4=1

2-тапсырма

 

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

4+4=8               5+4=9                    6+4=10

8-4=4                9-4=5                     10-4=6

Оқушыларға бағыт беремін.

4 санын қосу және азайту кестесін себетке алма жинау ар0ылы –здер3 .

 

  <!-- [if gte mso 9]>

 

Сергіту сәті

        1 минут

Оң қолымда бес саусақ,

Сол қолымда бес саусақ.

Беске- бесті қосқанда,

Қолымызда он саусақ.

Он,он,он

Өз орныңа қон.

Оқушылармен бірге сергіту сәтін орындау.

Оқушылар жатқа  айтады.

Қызығушылық танытады.

Қолдану

      3 минут

№ 3 тапсырма.Үш сан аттай отырып сана және сандарды ата.Өсу ретімен  4-тен бастап,кему ретімен 10-нан бастап.

3 сан аттай отырып жолаушыларды орналастыр

1-топ-4                        4,7,10

2-топ-10                      10,7,4

3-топ-3                        3,6,9

Тапсырманың дұрыс орындалуын қадағалау.

 

 

<!-- [if gte mso 9]>

Талдау

    10 минут

№ 4тапсырма

Қызыл және көк кесінділердің ұзындықтарының қосындысын жасыл кесіндінің ұзындығымен салыстыр.

Қызыл 4 см,көк 3см ,жасыл 6 см.

3+4=7

7>6

1-топ-3 см арттыр

2-топ-4-см арттыр

3-топ-3-см кеміт

Көмектесіп отырамын

 


<!-- [if !supportLineBreakNewLine] -->
<!-- [endif] -->

Берілген тапсырманы топта талқылап,жауап береді.

 

 

Жинақтау

      3   минут

«Қайықты орналастыр»

1-топ-1+4=5           5+4=9

2-топ-4+4=8           5-4=1

3-топ-3+4=7           7-4=3

Қосымша тапсырмалар беріледі

Әр топ оқушылары жауап береді.

Үйге

№5 112 бет

 

 

Бағалау

2 минут

Белсенділік танытқан оқушыларды мадақтау,марапаттау

Менің көңіл күйім .Топты бағалау.

Рефлексия

Жаңа технологияның маңызды бөлігі- ойын болып табылады.Ойын түрінде ұйымдастырған сабағым оқушылар үшін өте қызықты өтті.Берілген әр тапсырманы қызығушылықпен,шапшаңдықпен орындап топтар арасында жарыс екенін түсініп, жеңіске жетуге бар білімдерін ортаға салып тапсырмаларды тиянақты орындауға тырысты.Әрине баяу,үлгермеушілік танытқан оқушыларда болды.Берілген тапсырмаларға ойынның кез келген элеметтерін қолдану арқылы баланың  белсенділігін артып,  баланың шығармашылық  қабілеті  мен  дарыны ұшталып, ұжымдық  сезімі  қалыптасты.

 

 

 


 

 

Похожие публикации:

14 сентябрь 2017 Математика пәні
13 сентябрь 2017 тәрбие сағаты
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив