Математика пәні » Сш Исмаилова
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
жамбыл ауданы білім бөлімінің
«Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Есепші бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Нашар көрушілер
нұсқасы
14
сентябрь
2017

Математика пәні

Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі 

Математика пәні мұғалімі Баракбаева Жанат Базаркуловна 

 Күні:                                           Сынып: 5                                   Пәні: Математика     

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшекке бөлу                                    

<!-- [if !supportMisalignedColumns] --> <!-- [endif] -->

Сабақтың мақсаты: 

Ондық бөлшекке бөлу алгоритмін түсініп, айта білуге үйрету және есептеуде пайдалана білуге дағдыландыру. 

 

Сабақтың міндеттері: 

1.Бөлшектің негізгі қасиеті және ондық  бөлшекті натурал санға бөлу негізінде ондық бөлшекке бөлу алгоритмін құру.   

2. Бөлу амалы туралы түсініктерін кеңейту. 

3. Топта жұмыс істеуге үйрету. 

Сабаққа қажетті құралдар мен көрнекіліктер: 

А1 форматты қағаз, түсті қағаздар, маркерлер, қима қағаздар,тапсырмалар 

 

Дереккөздер: 

 

5 сынып, Математика, Т.А. Алдамұратова. « Атамұра» баспасы,2011ж. 

Күтілетін нәтиже: 

Ондық бөлшекке бөлу алгоритмін түсіну және оны пайдаланып есептер шығару қабілеттерін қалыптастыру. 

 

Сабақтың түрі: 

 

Жаңа сабақты меңгерту 

Сабақтың әдісі: 

 

«Миға шабуыл» ББҮ кестесі, жұппен, топпен талқылау, тұжырымдамалық карта                                                            

Модульдің қамтылуы: 

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Басқару және көшбасшылық 

Сабақтың кезеңдері: 

 

Мұғалімнің іс-әрекеті 

Оқушының іс-әрекеті 

Ұйымдастыру кезеңі:  

4  минут 

 

Сергіту сәті: «Жарқын сәлемдесулер» 

Топқа бөлу. 

«Алтын ереже» 

 Бағалау критерийлерімен таныстыру: 

1.Өткен тақырыпты түсіну; 

2.Жаңа тақырыпты аша білу; 

3.Тапсырмаларды орындау 

4.Математикалық тіл сауаттылығы 

5.Ауызша есептеуі 

Оқушылар шеңбер құрып, алдымен оң жақтағы, сосын сол жақтағы көршілерімен құшақтасып көріседі. 

Жемістердің суреттері арқылы топқа бөлінеді. 

Әр топ көшбасшыларын сайлайды. 

Оқушылар өз еріктерімен ереже құрады. 

 

Геометриялық фигуралар арқылы бағалау 





 

 

 

 

Уақыты 

Блум  таксономиясы  

Мұғалімнің іс-әрекеті 

Оқушының іс-әрекеті 

 

4 минут 

«Білу» 

(бір нәрседен хабардар болу,еске түсіру) 

« Миға шабуыл» 

Ауызша есептер беріледі:   

                          

                     

       

                     

 

ББҮ кестесінің 1-ші бағанын толтырады. 

1.Ондық бөлшектерді қосу 

2. Ондық бөлшектерді азайту 

3.Ондық бөлшекті натурал санға көбейту 

4. Ондық бөлшекті разряд 

4. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту 

5.Ондық бөлшекті натурал санға бөлу 

 

7 минут 

 

 

 

«Түсіну»  

(өз түсінігі негізінде әрекет етеді, түсіндіреді) 

 

  Келесі есептер беріледі: 

  1. 1,32/ 0.4;  2.4,5 / 1,25   3. 3,43/1,372 

 Сұрақ береді. 

Бөлгіш натурал сан болу үшін қандай амал қолдануға болады?      

Ортақ шешімдерін айтады. 

Бөлінгіш те, бөлгіш те ондық бөлшек екенін анықтайды. 

ББҮ кестесінің 2-ші бағанын толтырады. 

4. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу 

Жауап: Үтірлерін жылжыту керек 

 

 

5 минут 

 

«Қолдану» 

(алған білімін қолдана отырып, проблеманы шешу)  

Әр топтың жауабын тыңдайды. 

Сұрақтар қоя отырып толықтырады. 

Ол  үшін: 

бөлшектің негізгі қасиеті бойынша бөлгішті де, бөлінгішті де 

1.10-ға көбейтеміз 

2. 100-ге көбейтеміз 

3. 1000-ға көбейтеміз 

Есептерді шығару жолдарын көрсетеді 

 

   5 минут 

 

«Талдау» 

Тапсырмаларды талдайды, салыстырады, айырмашылығын табады. 

Бекіту есептері: 

 

<!-- [if !supportLists] --> 1.       <!-- [endif] --> 11,61/4,3; 

<!-- [if !supportLists] --> 2.       <!-- [endif] --> 21,84/6,24 

<!-- [if !supportLists] --> 3.       <!-- [endif] --> 6,435/0,825 

<!-- [if !supportLists] --> 4.       <!-- [endif] --> 56,7/0,18 

 

<!-- [if !supportLists] --> 5.       <!-- [endif] --> 3.7/0,1 

<!-- [if !supportLists] --> 6.       <!-- [endif] --> 5,27/0,01 

<!-- [if !supportLists] --> 7.       <!-- [endif] --> 4,6/0,001 

 

 

Алдымен жұптасып шығарады. 

Сосын топта тексеріп, толықтырады 

 

  5 минут 

 

 

 

 

 

«Жинақтау» 

(ақпаратты жинақтайды,ойлап табады, проблеманы шешудің өзіндік үлгісін жасайды) 

  

Алдымен топтардың жауаптарын тыңдау. 

Ортақ шешім шығару. 

 

 Алгоритмін құрады. 

Ондық бөлшекке бөлу үшін: 

Бөлгіште неше ондық таңба болса, бөлінгіш пен бөлгіштегі үтірлерді оңға қарай  сонша цифр аттап көшіру керек; 

Шыққан натурал санға бөлуді орындпу керек. 

 

Ондық бөлшекті 0,1; 0,01; 0,001; ... разряд бірліктеріне бөлу үшін разряд бірлігінде қанша нөл болса бөлінгіштегі үтірді сонша цифрға оңға қарай жылжыту керек. 

 

 

 

8 минут 

 

 

«Бағалау» 

(бағалайды, талқылайды, өз пікірін айтады)   

Оқулықтағы № 1144 есеп. 

Ауызша есептеңдер: 

1-топ: 1,4,7,10 

2-топ: 2,5,8,11 

3-топ: 3,6,9,12 

№1145 есеп              

1-топ: 3,6,9             

2-топ: 1,4,7                

3-топ: 2,5,8          

 

 

№1144 

 

 

№1145 есепті шығару 

 

Топта бірлесіп шығарады. 

  

ББҮ кестесінің 3- бағанын толтырады 

   3 минут 

 

 

Бағалау 

Оқушылардың жинаған балдары бойынша бағалайды   

Топ басшысы оқушылардың  жинаған балдарын есептейді. 

 2 минут 

 

 

Үйге тапсырма 

Ондық бөлшекке бөлу. 

№1146 есепті шығару             

Оқушылар тапсырманы күнделіктеріне жазып алады 

 

2 минут 

 

Кері байланыс 

Кері байланыс парағын тарату: 

Бүгінгі сабақ саған ұнады ма? 

 

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін таратылған параққа жазады. 

 

 

Похожие публикации:

14 сентябрь 2017 Математика пәні
14 сентябрь 2017 Математика пәні
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив