Математика пәні » Сш Исмаилова
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
жамбыл ауданы білім бөлімінің
«Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Есепші бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Нашар көрушілер
нұсқасы
14
сентябрь
2017

Математика пәні

Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі

Математика пәні мұғалімі Кенжебекова Айнур Аралбековна

Сабақтың тақырыбы: Координаталық сәуле     5-сынып

<!-- [if !supportMisalignedColumns] --> <!-- [endif] -->

Күні:

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Координаталық сәуле.              

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.1.1

өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну;

5.5.2.2

натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу;

5.1.2.1

Сабақтың мақсаттары

Бүгін сабақта оқушылар координаталық сәуледе натурал сандарды кескіндеуді үйренеді.

Жетістік критерийлері

 оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады;

тақырып мазмұнын өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін өзі реттеуді қалыптастырады;

оқушылар алған білімдерін тиянақтауға, пысықтауға, өздіктерінен  жұмыс жасай білуге үйренеді;

есеп шығару, салыстыру, талдай білу дағдылары қалыптасады;

Координаталық сәуленің бойында нүктелерді кескіндеуді үйренеді

Құндылықтарды дарыту

Мәңгілік Ел, Қазақстан, Астана. Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Сурет, өнер

АКТ қолдану дағдылары

 

Тілдік құзыреттілік

Координаталық сәуле, координаттар

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

<!-- [if !supportLists] --> -          <!-- [endif] -->  Балалар, бір – біріңе қарап  жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.

Мен бақытты баламын,

Жан  дүниемде күн нұрлы

Жылуым мол бойымда.

Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын.  3 мин

. Өткенді пысықтау топпен

 

Сандарды жаз

Сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз

4 мыңдық, 5 ондық, 7 бірлік

4 000 + 000 + 50 + 7 = 4 057

30 мыңдық, 4 жүздік, 2 бірлік

30 000 + 400 + 00 + 2 = 30 402

2 жүздік

200

7 жүздік, 5 ондық, 6 бірлік

700 + 50 + 6 = 756

9 жүздік

900  + 00 + 0 = 900

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

Оқылуы : К(3) - К нүктесінің координатасы 3-ке тең. 
Есептер шығару. 
.Ауызша . 
1)А,С,Д нүктелерінің координаталарын табыңдар А(4), С(9),Д(10) 
2) E,F,L,M,N нүктелерінің координаталарын табыңдар
E(10),F(50),L(140),M(110),N(70). 
.Ауызша. 
1)P(10), S(40),T(50),Q(110) 
     2)X(60),Y(150),Z(270). 
Оқулықпен жұмыс жасайды.

Келесі сұрақтарға жауап беру керек:

  1. Қандай кесінді бірлік кесінді болу мүмкін?
  2. Координаталық сәулені қалай саламыз?

   №   №  

 

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Орнымыздан тұрамыз,

Алақанды ұрамыз.

Бiр отырып, бiр тұрып,

Тез шынығып шығамыз.

Сергіту сәтіне арналған жинақ

Аяқталуы

16 минут

 

Қызықты тапсырма

8 минут

 

 

Кез келген кесінді сыздырту.

Сәуле сыздырту

Координаталық сәуле дегеніміз не?

Координаталық нүкте дегеніміз не?

Координаталық басы дегеніміз не?

Сыни тұрғыдан талдау (жұппен жұмыс)

Қортындылау.

1. Координаталық сәуле қалай сызылады?

2. Координаталық сәуленің санақ басы ретінде қай нүкте алынады?

3. Бірлік кесінді деген не?

Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

Бағалау  СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету  

 Оқытудың мақсаты бойынша.

Бағалау критериі

Дескриптор

1.Негізгі түсініктерін берілген тәсілдер  ақылы көрсетеді.

2.Алған білімдерінің нәтижелерін тиянақты түрде  салыстырады

 

1.Мәліметтер мен тапсырмалардың дұрыс шешімдері арнайы мәліметтермен анықталды;

2.Арнайы тапсырмалар мен салыстыру арқылы натурал сандардың мағанасын түснді.

 

 

 

 

Оқулық, дәптерлер.

 

Сабақтың соңы

2 минут

 

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бет – әлпеті

салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім      Сұрағым бар        Түсіндім

 

Смайлик-тер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Математика сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

 

Похожие публикации:

14 сентябрь 2017 Математика пәні
14 сентябрь 2017 Математика пәні
13 сентябрь 2017 тәрбие сағаты
06 июнь 2017 Баянадама
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив