Математика пәні » Сш Исмаилова
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
жамбыл ауданы білім бөлімінің
«Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Есепші бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Нашар көрушілер
нұсқасы
14
сентябрь
2017

Математика пәні

<!-- [if !supportMisalignedColumns] --> <!-- [endif] -->

Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі 

Баракбаева Жанат Базаркуловна 

Сабақтың тақырыбы: Пайыз 

 Сынып : 

Күні: 

Мұғалімнің аты-жөні: 

 

Қатысқан оқушы саны: 

Қатыспаған оқушы саны: 

Осы сабақта қол 

жеткізілетін оқу мақсаттары 

Оқушылар: осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастырады. 

Сабақтың мақсаты 

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады. 

Жетістік критерийлері 

Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс. 

 

 

 

 

 

 

 

Тілдік мақсат 

Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын. 

 

Құндылықтарды дамыту 

Болашаққа бағдар: Рухани жаңғырудың 6 негізгі бағыты - бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы, Туған жер бағдарламасы, латын әліпбиіне көшу, «100 жаңа оқулық» аясында патриоттыққа 

тәрбиелеу 

Пәнаралық байланыс 

Геометрия, тұрмыста қолдана алу 

АКТ қолдану дағдылары 

Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа

материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар

Бастапқы білім 

 

Сабақ барысы 

Сабақтың кезеңдері 

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер 

Оқыту ресурстары 

Басы 

5 минут 

Ұйымдастыру сәті Үй жұмысын тексеру 

Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл» 

 <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->  

 







<!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] -->  

<!-- [endif] --> <!-- [if !mso] -->  
<!-- [endif] -->

Қазақша 

Русский 

English 

бөлшек 

дробь 

Fraction 

эквивалент 

эквивалент 

Equivalent 

бөлігі 

часть 

Part 

алымы 

числитель 

Numerator 

бөлімі 

знаменатель 

Denominator 

Дұрыс бөлшек 

Правильная дробь 

Proper (simple) fraction 

Бұрыс бөлшек 

Неправильная дробь 

ImProper fraction 

Аралас сан 

Смешанное число 

Mixed number 

 

<!-- [if !mso] -->
  <!-- [endif] --> <!-- [if !mso & !vml] -->   <!-- [endif] --> <!-- [if !vml] -->
<!-- [endif] --> <!-- [if gte vml 1]>  

 


 

Негізгі бөлім Тақырыпты ашу 

10 минут 

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

№272.

1540 - 44%

?х - 100%

Шешуі: х = =3500(а. ) Жауабы: 3500 автомобиль.

№275.

20400 -100%

?х - 28%

Шешуі: х= =5712(к. ) Жауабы: 5712 кітап.

ІІІ. Шапшаңдық гимнастикасы

 

3%----210%----52%----15%----340%----25%----40%----215%----80% э-------и--------о---------к---------а---------о--------н--------к----------м

 

Пайызды ондық бөлшек түрінде жазу, кесте толтыру.

Жауаптарын тақтадан тексере отырып, берілген ондық бөлшекті өсу ретімен орналастыру арқылы «Экономика» сөзін шығарады. Бүгінгі сабағымыз экономика саласымен байланысты болатынын айту.

 

ІV. Есептер шығару

№274

Жалақысы 10%-ға өскеннен кейін жұмысшы айына 38 500 теңге алатын болды. Жұмысшының бастапқы жалақысы қанша болған? (Жауабы:35000 теңге)

№282

Жинақ кассасына жыл басында 15%-дық өсіммен салынған ақша жыл соңында 62100 теңге болды. Жинақ кассасына жыл басында неше теңге ақша салынған?

(Жауабы:54000 теңге)

 

№114(е. ж. )

Атай жинақ кассасына 95000 теңге ақша салып, бір жылдан соң одан 104500 теңге алды. Атай жинақ кассасына салған ақшасын неше пайыздық өсіммен алды?

(Жауабы:10%)

 

V. Дыбыстық гимнастика

Оқушылар өздерін жай, еркін арқасын тік ұстау керек.

Бірінші мұрынмен терең дем алып, дем шығарған кезде дауыстап шапшаң дыбыстар шығарамыз.

А – барлық ағзаға жақсы әсер етеді. Е – қалқанша бездеріне әсер етеді. О – жүрекке жеңіл әсер етеді.

И – ми, көз, құлақ, мұрынға әсер етеді.

У – ағзаның ішкі құрылысына әсер етеді.

Я – барлық ағзаның жұмыс жасауына әсер етеді. М – барлық ағза мүшелеріне әсер етеді.

Х – мүшенің тазаруына әсер етеді. ХА – көңіл көтеруге әсер етеді.

 

VІ. Шығармашылық есеп

Оқушылар, қазіргі таңда әр жанұядағы ең өзекті мәселелердің бірі не деп ойлайсыңдар? Несие төлеу. Ендеше, несие алу тиімділігін қарастырайық. Бір адамға үй алу үшін 3 000 000 теңге ақша керек болды. Оны алу үшін сіздердің көмектерің қажет. 

13% 

300000 тг 

 

21% 

300000 тг 

 


 

 

27% 

300000 тг 

 

Осы үш банкіден алынған ақшаны қанша өсіммен қайтарамыз,есептеңдер. 39000тг 

69000тг 

81000тг 

 

Несиені қандай пайызбен алған тиімді? Әрине, ең төмені 13% 

Егерде осы 3 000 000 теңгені тек осы банкіден алғанда, қанша өсіммен қайтарылады? 

390 000тг өсіммен. 

 

VІІ. Қорытындылау. 

S – банкке салынған ақша P – проценттік өсім саны n – жыл немесе ай саны 

Sn– күрделі проценттік өсіммен есептелген соңғы ақша 

 

Топпен жұмыс 

25 минут 

 <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->  

 


Соңы 

5 минут 

Сабақты бекіту Рефлексия 

Не білдік? Не үйрендік? Нені білгім келеді? деген сұрақтарға жауап алу.

 <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->                   <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->                        <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->  

 

Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім. Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналамын. Сабақ маған түсініксіз. 

Үйге тапсырма:   №37 , №39, 13 бет 

 

 

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? 

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді 

жоспарлайсыз? 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы 

Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары. 

Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау 

Нұсқаулықпен жүргізіледі. 

Сабақ бойынша рефлексия 

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? 

Похожие публикации:

14 сентябрь 2017 Математика пәні
14 сентябрь 2017 Математика пәні
06 июнь 2017 Баянадама
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив