Бастауыш сынып сабақтары » Сш Исмаилова
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
жамбыл ауданы білім бөлімінің
«Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Есепші бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Бастауыш сынып сабақтары
14
сентябрь
2017

Бастауыш сынып сабақтары

Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі Досумбекова Айгуль Нурсуланқызы

Күні: 14.01.2017.           Сыныбы:   4 «Ә»                                Пәні: математика

Сабақтың тақырыбы:   Көбейту және бөлу. 34*23, 782/24

Мақсаты;  Екі таңбалы сандарды  көбейту және бөлуді дұрыс орындауды қалыптастыру, сәйкес қалдықпен бөлуді орындау

Табыс критериі: Екі таңбалы санды екі таңбалы санға көбейту және бөлу амалын әдіс-тәсілдерін үйренеді.

Сабақтың көрнекілігі: суреттер, кестелер.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың типі: ойын сабақ

 Қолданылған технологиялар: Блум,СТО

Әдістер: тілек шеңбері, сыни тұрғыдан ойлау, ойындар,түсіндіру.

Пән аралық байланыс: математика, дүниетану

Күтілетін нәтиже: Екі таңбалы сандарды  көбейту және бөлуді дұрыс орындауды қалыптастырады, сәйкес қалдықпен бөлуді орындайды,

таза, сауатты жазады, дәптермен өз бетінше жұмыс жасайды.

Сабақ барысы:

Кезеңдер

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

Тілек шеңбер

Оқушыларды жылқы суретімен үш топқа бөлемін

  <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->   <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->   <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->

Шеңбер жасап, бір-біріне жақсы тілектер тілейді,

Тайбурыл, Құлагер, Шабандоз атты жылқылармен үш топқа бөлінеді

 

 

Білу

 

 

Үй тапсырмасы тексеру : Қыз қуу ойыны №6

 Жаңа сабақ׃ Екі таңбалы санға  көбейту және бөлу

Ал, балалар енді жаңа сабағымызға көшелік. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы . Екі таңбалы санға  көбейту және бөлу яғни 34•23 көбейтуді бөлумен тексеру  782׃ 34

 

 

 

Үй тапсырмасын шешеді, көбейту кестесін еске түсіреді.

Түсіну

 Теңге ілу ойыны

Әр топтан бір оқушы тақтаға шығып №4 тапсырманы түсіндіре отырып орындайды.

952 ׃ 34 = 28        832 ׃ 32 = 26          24* 12 = 288         

28*34=952            26*32=832              288:12=24                

 

Тапсырманы орындайды. Есепті тақтаға шығарады.

Қолдану

Құнан жарыс ойыны:

№5 тапсырманы топпен шығарады

73*56         48*65         64*53

4088:56      3120:65      3392:34

Топпен орындайды.

 

 

Талдау

Сергіту сәті.

Тай жарыс ойыны

№6 Қалдықпен бөлуді тақтаға орындату

 

4092 ׃ 56 =73  (қалд 4)       4097 ׃ 73 = 56 (қалд.9)     3398 ׃ 64 = 53 (қалд ) 

 Оқушылар өз бетінше жарысып тақтаға шығып орындайды.

Жинақтау

Көкпар ойыны

№7, №8,№9 тапсырма

Оқушыларға өз бетінше орындауға ұсынылады топпен.

№7  

Картоп -110кг

Сәбіз -? 20кг кем

Пияз -?10 есе  кем

14 күнде қанша кг көкөніс жұмсайды?

Шешуі׃  110+(110-20):10=20

                (110+90+20)*14=220*14=3080

Жауабы׃ 14 күнде 3080 кг көкөніс жұмсайды

 № 8

1т -60кг май жұмсалады,

3т-3000*60=180000

10т-10000*60=600000                 май жұмсалады

 

6т-6000*60=360000

 №9

А.  720 ның 90 ге бөліндісі   268 бен 196 ның йырмасына  тең

Ә.   438 бен 40 тың  көбейтіндісі  9806 мен 8514 тің қосындысына тең

Теңдік  тура  ма  тексер

     8             73                                      17520              18320

720:90   < 269-196                             438*40   9806+8514

 

Топ басшысымен жарысып есептер шығарады. Бірін бірі бағалайды

 

 

Похожие публикации:

14 сентябрь 2017 Математика пәні
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив