Бастауыш сынып сабақтары » Сш Исмаилова
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
жамбыл ауданы білім бөлімінің
«Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Есепші бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Бастауыш сынып сабақтары
14
сентябрь
2017

Бастауыш сынып сабақтары

Қысқа мерзімді жоспар

Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі

Досумбекова Айгуль Нурсуланқызы

Күні: 20.01.2017.           Сыныбы:   4 «Ә»                                Пәні: әдебиеттік оқыту

Сабақтың тақырыбы: Суықторғай.

Сабақтың мақсаты:  Оқушыларға автор туралы түсінік беру, «Суықторғай» әңгімесімен таныстыру, аң-құсқа  қамқорлық жасап күтуге  баулу. Адам бойындағы жағымды - жағымсыз қылықтарды ажыратып, оған өз көзқарасын, ойын айтуға үйрету. Теңеу туралы түсінік қалыптастыру.
Табыс критерийлері:                                                                                                                                                                                                        1.Жазушы өмірі мен мәтін мазмұнын меңгерту                                                                                                                                                                           2.Әңгіме тақырыбы арқылы идеясын түсіндіру                                                                                                                                                                                            3.Сұрақ -жауап арқылы оқушылардың сыни ойын дамыту                                                                                                                                                               Күтілетін нәтиже:                                                                                                                                                                                                                   - Жазушы өмірі мен мәтін мазмұны меңгереді                                                                                                                                                                           - Әңгіме тақырыбы арқылы идеясын түсінеді;                                                                                                                                                                           - Сұрақ-жауап арқылы сыни ойы дамиды.                                                                                                                                                                       Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау, сөздік, сұрақ - жауап, топпен жұмыс, бірлескен оқу.                                                                                  Дерек көздері:    маркер, стикер, бағалау парағы
Пәнаралық байланыс; дүниетану, бейнелеу                                                                                                                                                                      Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгеру
Қолданылған технологиялар: Блум,СТО ,  «Сен – маған, мен - саған» әдісі, «Ыстық орындық», БАП әдісі,  «Соңғы 1 минут»
Сабақ барысы:

 

Кезеңдер

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг: Тілек шеңбер: мезгілдер арқылы топқа бөлемін. Алтын ережені еске түсіру

Шеңбер жасап, бір-біріне жақсы тілектер тілейді, алтын ережені еске түсіреді.

Білу

Үй тапсырмасы:  «Сен – маған, мен - саған» әдісі
І топ . Қасымның  орнында сен болсаң  не істер  едің?                     ІІ топ  -Әңгімеміз  сонымен  не туралы болды?                             ІІІ топ.  Қыс дегенде ойларыңа не түседі? (асссоция құру)       Егер сен қыс болсаң не  істер едің? (балалардың  пікірлерін  тыңдау)

 

 

Берілген сұрақтарға жауап береді. Бір-бірінің қатесін тексереді.

 

 

Түсіну

Жаңа сабақ :          Сөзжұмбақ шешу

А) Ұзатылған қыз киетін үшкіл  бас киім.   (сәукеле)                  Ә) Қыста терезені  не басып қалады?           (қырау)                    Б) «Ақ боран» әңгімесіндегі   басты  кейіпкер кім?  (Қасым)    В) Талдың  басында, желі бар қасында                                      Там тұр саялы, достарға аялы        (құстың ұясы)                        Г) Егістік жердің тақта-тақта етіп , жал топырақпен бөліп қойған  бөлшегі (атыз)                                                                    Д) Қасымның  фамилиясы   (Тілеукенов)                                    Ж) Қасым  қайда жатып  оқыды?                                                  З)  Қара түсті қарқылдақ,Ұшып қалып  жалпылдап   Қоқыстарды шоқиды  Жеміздейді  там-тұмдап             (қарға)  Л) Түнде жортады,жарықтан  қорқады           (жарғанат)          М) Аспанда не бар?                                                                 -Сонымен қандай сөз шықты?                                                   Ендеше біз бүгін  қазақстандық  жазушысы  М.Зверовтың    «Суықторғай» әңгімесімен  танысамыз.                              (дәптерге күнді жазып тақырыпты жазу)                           Максим Дмитреевич  Зверов  (1896-1996) Барнаул  қаласында  туған.Басты жазатын  тақырыбы- табиғат құпияларымен  көріністері.                                                                                           —  суықторғай  деген не?  Құс                                         

 

 Жұмбақты шешеді, автор туралы мағұлматты тыңдайды
<!-- [if !supportLineBreakNewLine] -->
<!-- [endif] -->

Қолдану

<!-- [if !supportLists] --> 6.     <!-- [endif] -->  Оқулықпен жұмыс  

Ал енді қазір «Суықторғай » әңгімесін оқып  талдаймыз.Бәріміз кітабымызды ашып, әңгімені үш бөлікке бөліп аламызда  оқуға кірісеміз .                                                                                           3 оқушыға оқыту   оқиды да  осы бөліктерге   ат қоямыз.
1. Қысқы серуен
2.
Жұмбақ із
3. Ашыққан суықторғай
4. Жайлы қоныс
5. Көктемді қарсы алуы

 Бөлімдерді оқып, ат қояды.

Оқулықпен жұмыс жүргізеді.

 

Талдау

Сергіту сәті. Топтық жұмыс:

«Ыстық орындық» 12 минут
Сұрақ - жауап: оқушылар сұрақ қояды                                          1. Мәтін не туралы?
2. Суықторғайды тауып алған кім, оны қайда алып келді?
3. Мәтін қандай үлгіде жазылған?

Сұрақ –жауапқа жауап береді.

 

 

Жинақтау

 БАП әдісі(басқа адамдардың пікірі) 7 минут
Суықторғайдың аянышты халі суреттелген тұсты тауып оқы. Сызбаны толықтыр.

<!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> Көздері

<!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> Жүрегі

<!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> Денесі

 

 

тақырыпты түсіну деңгейін анықтайды, қорытынды жасайды

 

 

Бағалау

<!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> Бағалау. «Соңғы 1 минут» З минут
 «Егер мен оның орнында болсам...» деген ойды әрбір оқушы өз ойымен толықтырады.

 

Кері байланыс жасайды, өз ойларын толықтырады

 

 

 

 

 

Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма: мәнерлеп оқу, түсінігін айту.
Бағалау.
Қалыптастырушы бағалаулар: Өзін - өзі бағалау.Жиынтық бағалау

 

 

 

Табиғаттың  бір бөлігі   көркі, сәні,  бақшаның әні болатын  осы құстар                                                                                                

 -Ал құстардың  қандай түрлерін білесіңдер?                          

Айта  берсек  құстардың түрлері өте көп.Қазақстанда құстардың 480 түрі бар екен.                                                            

-Ал енді осы құстардың  пайдасы бар ма? Болса қандай?             

 -Олар ағаштағы, жердегі  зиянды  құрттарды жейді. Құстар табиғатқа сән береді.Олардың сазды әуені табиғатты құлпыртып  адамның көңіл-күйіне  әсер етеді.  Құстардың  жылы жаққа ұшып кететіні, қыстап қалып қоятыны  болады. Соның ішіндегі  Суықторғай  қыстап қалатын құстарға жатады. Біз осы қалып қоятын құстарға көмек жасауымыз керек. Ол үшін не істеуіміз керек.   (оқушылар пікірін тыңдау)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І топ . Қасымның  орнында сен болсаң  не істер  едің?                    

 

ІІ топ -Әңгімеміз  сонымен  не туралы болды?                            

 

ІІІ топ.  Қыс дегенде ойларыңа не түседі? (асссоция құру)      

 

3

Суықторғайдың аянышты халі суреттелген тұсты тауып оқы. Сызбаны толықтыр.

<!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> Көздері

Похожие публикации:

14 сентябрь 2017 Математика пәні
14 сентябрь 2017 Қазақ әдебиеті пәні
14 сентябрь 2017 қазақ әдебиеті пәні
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив