Қазақстан тарихы сабағы
Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі
Тарих пәні мұғалімі Алежанова Жумакул
Сыныбы: 6 Пәні: Қазақстан тарихы
Күні: 17.01.2017 ж.
Сабақтың тақырыбы: Сақ мәдениеті.Сақ ескерткіштері.
Сабақтың мақсаты: Сақ мәдениеті.Сақ
ескерткіштері туралы білім қалыптастыру.
Табыс критерийлері:
1. Сақтардың мәдени мұраларын анықтау.
2.Бесшатыр қорымының ерекшеліктерін ажырату.
3.Сақ мәдениетінің бірегей үлгісін көрсету, алған білімдерін іс жүзінде қолдана білу.
Сабақтың типі: Жаңабілімді меңгеру.
Сабақтың түрi: Аралас сабақ
Қолданылған оқу модульдері: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру және оқыту.
Білім берудегі басқару және
көшбасшылық.
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.
Қолданылатын әдіс – тәсілдер: ой қозғау, топтастыру, миға шабуыл.
Сабақта пайдаланатын көрнекi құралдар: бағалау парағы , кестелер, үлестірме материалдар, тақта, интербелсінді тақта, карта.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, география
Күтілетін нәтиже:
1.Сақтардың мәдени мұраларын анықтайды.
2. Бесшатыр қорымының ерекшеліктерін ажыратады.
3.Сақ мәдениетін бірегей үлгісін көрсетеді, алған білімдерін іс-жүзінде қолданады
Кезеңдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлемдесу. «Шаттық шеңберге» тұрады,
бір-бірінің атының бас әрпімен сын
есімі арқылы жақсы қасиетін айтады. |
Сәлемдеседі. «Шаттық шеңберге» тұрып бір-біріне жақсы қасиеттерін айтады. Үш топқа бөлініп отырады, бағалау парағын алып, топ басшысын сайлайды.
|
Білу |
1. «Миға шабуыл» АКТ-дан «Алтын киімді» адамды көрсетеді. БҮҮ –кестені толтырту |
БҮҮ –кестені толтырады |
Түсіну |
Мәтінмен
жұмыс ІІІтоп: Бесшатыр қорымы С
|
1.Оқушылар мәтінмен танысып, берілген тапсырманы слайд арқылы түсіндіріп, қорғайды. |
Қолдану
|
Тарихи
деректермен жұмыс. ІІІтоп: Алтын адам Слайд арқылы |
Әр топ қосымша деректер мен жұмыс істейді, слайд арқылы қорғайды. |
Сергіту сәті |
Қызықты тапсырмалар |
Оқушылар тапсырманы шешеді |
Талдау |
«Сөз жұмбақтар шешу» І
топ: Сактар; |
Оқушылар сөз жұмбақтарды шешеді. |
Жинақтау |
Эссе жазу. Шырақ ерлігі-қайсарлық пен ерліктің үлгісі. |
Оқушылар эссе жазады, әр топтан бір оқушы шығып қорғайды.
|
Бағалау |
1.Ауызша мадақтау «өте жақсы», «жақсы». 2. Біліміне қарай бағалау. |
1.«Шапалақ ұру» әдісі бойынша қошемет көрсетеді. 2.Әрқайсысы өздерінің алған бағаларын күнделіктеріне қойдырады. |
Рефлексия
|
Бүгінгі
сабақ сізге ұнады ма? Ия, жоқ |
Оқушылар сауалнама толтырады |
Үйге тапсырма |
§ 32-33. |
Күнделіктеріне жазып алады |
Бағалау |
Оқушылардың топтық және өзара бағалау |
Бағалау критерийлері бойынша топ басшысының бағалауы |
Рефлексия: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________