математика сабағы
Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі
Математика пәні мұғалімі Кенжебекова Айнұр Аралбековна
Сабақ жоспары
Сыныбы: 8 Пәні: Математика Күні: 04.02.2016 ж.
Сабақтың тақырыбы: Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшенің түбірлері
Сабақтың мақсаты: Квадрат үшмүше және оның түбірлерін табу туралы білім қалыптастыру
Сабақтың міндеттері:
1. Квадрат үшмүше туралы түсінік қалыптастыру.
2. Квадрат үшмүшенің түбірлерін табуды үйрету.
3. Квадрат үшмүшенің түбірлерін табуды есеп шығаруда қолдана білуге машықтандыру.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрi: Аралас сабақ
Қолданылған технологиялар: 1.Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер (диалог, қалай оқу керектігін үйрету). 2.Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру және оқыту. 3.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. 4.Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау. 5.АКТ пайдалану. 6.Оқытуды басқару және көшбасшылық. 7. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
Қолданылатын әдіс – тәсілдер: «Тілек шеңбері», топпен жұмыс, формативті бағалау,
Сабақта пайдаланатын көрнекi құралдар: интербелсенді тақта, тақта, бор, таратпалар, флипчарт, маркер, бағалау парағы
Пәнаралық байланыс: физика
Күтілетін нәтиже:
1. Ережені тану арқылы квадрат үшмүшені меңгереді.
2. Анықтамаға сүйене отырып квадрат үшмүшенің түбірлерін таба алады.
3. Есеп шығаруда квадрат үшмүшенің түбірлерін табу тәсілдерін қолдана біледі.
Сабақ барысы:
Кезеңдер |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлемдесу Топқа бөлу: берілген сөздер арқылы. Сыныпқа «Алтын ережені» еске салу Бағалау парағын топ басшыларына үлестіріледі. |
Шеңберге тұрып, көршісіне тілек айтады, содан кейін келесі көршісі өз көршісіне тілек айтады, аяғына жеткенше. Оқушылар 3 топқа 5-6 оқушыдан бөлініп отырады. |
Үй тапсырмасы |
1. «Серпілген доп» әдісі арқылы өткен материал сұрақ-жауап арқылы пысықталады. 2. «Ойды жалғастыр» тәсілі арқылы кесте толтырады. |
1.Әр топтан доп алған оқушы сұраққа жауап береді.
2. Әр топ өздеріне берілген кестемен жұмыс жүргізеді. |
Мағынаны тану |
1. Ереже мәтінмен жұмыс. Флипчарт, маркер тарату. Таныстырылым жасату. |
1. Әр топ ереже бойынша постер толтырады. Спикерлер тақтада жұмыстарын қорғайды. |
|
2. «Кесте толтыр» тапсырмасы беріледі. 3. «Математикалық диктант» 4. «Кім жылдам?» кестесін орындатады |
2. Кестедегі берілген теңдеуді шешу арқылы тапсырманы бірлесе орындайды. 3.Математикалық диктантты топ мүшелері орындайды. 4. Әр топ өздеріне берілген кестемен жұмыс жүргізеді. Формативті бағалау: «Бас бармақ» |
Сергіту сәті |
Сөзжұмбақ шештіру |
Сұрақтарға жауап табу арқылы сөзжұмбақты шешеді. |
«Ой толғаныс» |
1.«Ойлан да тап» тәсілі: Кесте бойынша берілген есептерді шығару жолдарын белгілеп көрсетеді
|
1. Топ болып тапсырманы орындайды. Формативті бағалау: «Шапалақ ұру»
|
Рефлексия |
Кері әсер парағы.
|
Кері байланыс: «БҮҮ» әдісі бойынша оқушылар өз ойларын жазады. |
Үй тапсырмасы |
234-есеп. |
|
Бағалау |
Топтарды және өзара бағалату. |
Рефлексия: ______________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________