математика сабағы » Сш Исмаилова
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
жамбыл ауданы білім бөлімінің
«Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Есепші бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Нашар көрушілер
нұсқасы
14
сентябрь
2017

математика сабағы

Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі

Математика пәні мұғалімі  Кенжебекова Айнұр Аралбековна

Сабақ жоспары

 

Сыныбы: 8                                           Пәні: Математика                                               Күні:    04.02.2016 ж.

Сабақтың тақырыбы:  Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшенің түбірлері

Сабақтың мақсаты: Квадрат үшмүше және оның түбірлерін табу туралы білім қалыптастыру

Сабақтың міндеттері:

1. Квадрат үшмүше туралы түсінік қалыптастыру.

2. Квадрат үшмүшенің түбірлерін табуды үйрету.

3. Квадрат үшмүшенің түбірлерін табуды есеп шығаруда қолдана білуге машықтандыру.

Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың түрi:  Аралас сабақ

Қолданылған технологиялар: 1.Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер (диалог, қалай оқу керектігін үйрету).  2.Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру және оқыту. 3.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. 4.Білім беру үшін бағалау және  оқуды бағалау. 5.АКТ пайдалану. 6.Оқытуды басқару және көшбасшылық. 7. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

Қолданылатын әдіс – тәсілдер: «Тілек шеңбері», топпен жұмыс, формативті бағалау,

Сабақта пайдаланатын көрнекi құралдар: интербелсенді тақта,  тақта, бор, таратпалар, флипчарт, маркер, бағалау парағы

Пәнаралық байланыс: физика

Күтілетін нәтиже:

1. Ережені тану арқылы квадрат үшмүшені меңгереді.

2. Анықтамаға сүйене отырып квадрат үшмүшенің түбірлерін таба алады.

3. Есеп шығаруда квадрат үшмүшенің түбірлерін табу тәсілдерін қолдана біледі.

 

 

Сабақ барысы:

Кезеңдер

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

Топқа бөлу: берілген сөздер арқылы.

Сыныпқа «Алтын ережені» еске салу

Бағалау парағын топ басшыларына үлестіріледі.

Шеңберге тұрып, көршісіне тілек айтады, содан кейін келесі көршісі өз көршісіне тілек айтады, аяғына  жеткенше.

Оқушылар 3 топқа 5-6 оқушыдан  бөлініп отырады.

Үй тапсырмасы

1. «Серпілген доп» әдісі арқылы өткен материал сұрақ-жауап арқылы пысықталады.

2. «Ойды жалғастыр» тәсілі арқылы кесте толтырады.

1.Әр топтан доп алған оқушы сұраққа жауап береді.

 

2. Әр топ өздеріне берілген кестемен жұмыс жүргізеді.

Мағынаны тану

1. Ереже мәтінмен жұмыс. Флипчарт, маркер тарату.

Таныстырылым жасату.

1. Әр топ ереже бойынша постер толтырады.

Спикерлер тақтада жұмыстарын қорғайды.

 

2. «Кесте толтыр» тапсырмасы беріледі.

3. «Математикалық диктант»

4. «Кім жылдам?» кестесін орындатады

2. Кестедегі берілген теңдеуді шешу арқылы тапсырманы бірлесе орындайды.

3.Математикалық диктантты топ мүшелері орындайды.

4.  Әр топ өздеріне берілген кестемен жұмыс жүргізеді.

Формативті бағалау: «Бас бармақ»

Сергіту сәті

Сөзжұмбақ шештіру

Сұрақтарға жауап табу арқылы сөзжұмбақты шешеді.

«Ой толғаныс»

1.«Ойлан да тап» тәсілі: Кесте бойынша берілген есептерді шығару жолдарын белгілеп көрсетеді

 

1. Топ болып тапсырманы орындайды.

Формативті бағалау: «Шапалақ  ұру»

 

Рефлексия

Кері әсер парағы.

 

Кері байланыс: «БҮҮ» әдісі бойынша оқушылар өз ойларын жазады.

Үй тапсырмасы

234-есеп.

Бағалау

Топтарды және өзара бағалату.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия: ______________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Похожие публикации:

14 сентябрь 2017 Қазақ әдебиеті пәні
14 сентябрь 2017 математика сабағы
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив