9 сынып География
Сабақ: №13 Елді мекендердің түрлері, қала халқы, кенттену | Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы орта мектеп | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні:19.10 | Мұғалімнің есімі: Суюнбеков Мират Мухтарович | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты ( мақсаттары) | Елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін сипаттау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
● Елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін біледі және түсінеді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
● Елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін жіктейді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
● Елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін талдайды. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат | Оқушылар: ● кенттену, агломерация сөздерінің мағынасын аржырата алады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қалалардың өсуі кенттену, қалалық агломерациялар. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сіз неліктен.... екенін айта аласыз ба: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы тақырып | Халықтың ұлттық және діни құрамы. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы (5-6 минут) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-минут | Күнделікті шаралар: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-минут | Оқушыларды топқа бөлу.Санақ арқылы. 1.топ 2.топ 3.топ. 4.топ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-минут | Ширату жаттығуы: «Миға шабуыл» әдісі арқылы тақырыпты анықтау. Тапсырма. 1.тақтада берілген суреттерден не көріп тұрсыздар? 1.сурет: қала халқының көрінісі. 2.сурет: ауыл халқының көрінісі. Дескриптор. -берілген суреттерден көріністерді анықтайды. Бағалау.. «Бағдаршам» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. -ауыл және қала халқының көрінісін білмеймін. - ауыл халқының көрінісін білемін, қала халқының көрінісін анықтауда қателік жібердім. - ауыл және қала халқының көрінісін толық білемін. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-минут | Кіріспе: Сабақтың оқу мақсаты, бағалау критерийін таныстыру. 1.Оқу мақсаты: Елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін сипаттау 2.Бағалау критерийі: Елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін талдайды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы (22-24 минут) | «Интервью» әдісі. Саралаудың ресурстар тәсілі. 1-тапсырма.Термин сөздердің мағынасын анықтап, атап беріңіз. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-2 минут | 1.Агломерация- 2.Кенттену- 3.Елді мекен- Дескриптор. -термин сөздердің мағынасын анықтайды. Бағалау. «Басбармақ» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. -термин сөздердің мағынасын анықтай да, атайда алмадым. -термин сөздердің мағынасын анықтап, атай алмадым. -термин сөздердің мағынасын анықтап, атап бере алдым. | Микрофон Термин сөздер. Өзін-өзі бағалау. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Айналмалы бекет» әдісі. Саралаудың ақпарат тәсілі. 2-тапсырма.Елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін жіктеп, талдаңыз. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-5 минут 5-9 минут 9-22 минут | 1.қадам. Елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін анықтаңыз? 1.2.3.4топ: елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін анықта. Дескриптор. - елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін біледі және түсінеді. 2. қадам. Елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін жіктеңіз? 1.2.3.4.топ: елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін жікте. Дескриптор. - елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін жіктейді. 3.қадам. Елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін талдаңыз? 1.2.3.4.топ:елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін талда. Дескриптор. -елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін талдайды. Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. -елді мекендердің типтерін және қала халқын, кенттенуді білмеймін. -елді мекендердің типтерін және қала халқы жайлы білемін. -елді мекендердің типтерін және қала халқынын, кенттенуін талдайды. | Оқулық Жеке жұмыс Оқулық Жұптық жұмыс | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Топтық жұмыс Өзін-өзі бағалау. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы (10-12 минут) |
«Анықта» әдісі.Саралаудың жұмыс қарқыны тәсілі. Кестедегі берілген тапсырманы орындаңыз. Дескриптор. -кестеде берілген қалаларды анықтайды. Бағалау. «+»-плюс, «-»-минус арқылы өзара бағалау «+»-қалаларды анықтауда толық дұрыс жауап береді. «-»-қалаларды анықтауда қате жауап береді Кері байланыс. БББ кестесі.
| Кері байланыс парағы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ- мен байланыс Құндылықтардағы байланыс | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Интервью» әдісі. Саралаудың ресурстар тәсілі.
оқушыға оқулық арқылы көмек көрсетемін.
оқушыға мысалдар ұсыну арқылы күрделендіремін. «Айналмалы бекет» әдісі.Саралаудың тапсырма тәсілі.
оқушыға дарынды оқушылармен жұптастырып көмек көрсетемін.
| «Миға шабуыл» әдісі. Өзін-өзі бағалау бағдаршам арқылы. «Интервью» әдісі. өзін-өзі бағалау «басбармақ» арқылы. «Айналмалы бекет» әдісі. Өзін-өзі бағалау «бағдаршам» арқылы. «Анықта» әдісі. Өзара бағалау «+»-плюс, «-»-минус арқылы. Кері байланыс. БББ кестесі. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сынптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |