9 сынып География
Сабақ: №14 Ауыл халқы, халықтың тығыздығы және қоныстануы | Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы орта мектеп | |||||||||||
Күні:24.10 | Мұғалімнің есімі: Суюнбеков Мират Мухтарович | |||||||||||
Сынып: 9 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты ( мақсаттары) | Ауыл халқының тығыздығы мен орналасуын талдау. | |||||||||||
● Ауыл халқының, халықтың тығыздығы мен орналасуын біледі. | ||||||||||||
● Ауыл халқының, халықтың тығыздығы мен орналасуына әсер ететін факторларды түсінеді. | ||||||||||||
● Ауыл халқының, халықтың тығыздығы мен орналасуындағы қала халқымен арақатынасын талдайды. | ||||||||||||
Тілдік мақсат | Оқушылар: ● Ауылдық қоныстану, ауылдық мекендерге сөздерінің мағынасын аржырата алады. | |||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||||||||||||
Ауылдық мекендерге тұрғындары басым түрде ауыл шаруышылығында; | ||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: | ||||||||||||
Сіз неліктен.... екенін айта аласыз ба: | ||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | ||||||||||||
Алдыңғы тақырып | Еңбек ресурсы, әлеуметтік және кәсіби құрылымдар. | |||||||||||
Жоспар | ||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар | ||||||||||
Басталуы (5-6 минут) | ||||||||||||
1-минут | Күнделікті шаралар: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. | |||||||||||
1-минут | Оқушыларды топқа бөлу. Санақ әдісі арқылы 4 топқа бөлу. | |||||||||||
3-минут | Ширату жаттығуы: «Миға шабуыл» әдісі. Тапсырма. 1.қадам. Қалалар халқының саны. 1.Шағын қала халқы саны қанша? 2.Үлкен қала халқы саны қанша? Дескриптор. -шағын және қала халқының санын анықтайды. Бағалау.«+»-плюс, «-»-минус арқылы өзара бағалау «+»-шағын және қала халқының санын анықтауда толық дұрыс жауап береді. «-»-шағын және қала халқының санын анықтауда қате жауап береді | |||||||||||
1-минут | Кіріспе: Сабақтың оқу мақсаты, бағалау критерийін таныстыру. 1.Оқу мақсаты: Ауыл халқының тығыздығымен орналасуын талдау. 2.Бағалау критерийі: Ауыл халқының тығыздығымен орналасуын талдайды. | |||||||||||
Ортасы (22-24 минут) 1-5 минут 5-9 минут 9-15 минут 15-22 минут | «Апельсин» әдісі.Саралаудың топтау тәсілі. 1-тапсырма. 1.қадам:Ауылдық елді мекендердің орналасу ерекшелігін анықтаңыз? 1.2.3.4.топтың: 1.оқушылары: Дескриптор. -ауылдық елді мекендердің орналасу ерекшелігін анықтайды. 2.қадам:Ауыл халқының әр кезеңдегі өзгерістерін сипаттаңыз? 1.2.3.4.топтың: 2.оқушылары: Дескриптор. -ауыл халқының әр кезеңдегі өзгерістерін сипаттайды. 3 қадам:Халықтың орналасуына әсер ететін факторларды талдыңыз? 1.2.3.4.топтың: 3.оқушылары: Дескриптор. -халықтың орналасуына әсер ететін факторларды талдайды. 4 қадам:Қала және ауыл халқының арақатынасын салыстырыңыз? 1.2.3.4.топтың: 4.оқушылары: Дескриптор. -қала және ауыл халқының арақатынасын салыстырады. Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. -ауыл халқының әр кезеңдегі өзгерістерін, орналасуына әсер ететін факторларды білмеймін. -ауыл халқының орналасуына әсер ететін факторларды білемін, әр кезеңдегі өзгерістерін сипаттауда қателік жіберемін. -ауыл халқының әр кезеңдегі өзгерісін, әсер ететін факторларын, қала халқымен арақатынасын білемін. | Кеспе қағаздар, сұрақтар. Өзін-өзі бағалау. | ||||||||||
Аяқталуы (10-12 минут) | «Шеңбер» әдісі. Саралаудың диалог тәсілі. 2-тапсырма. Ауыл халқының әл-ауқатын жақсарту туралы пікірлерің қандай? Дескриптор. -ауыл халқының әл-ауқатын жақсарту туралы пікірлер ұсынады. Бағалау. Басбармақ» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. -ауыл халқының әл-ауқатын жақсарту туралы пікірлерді түсіне алмадым. - ауыл халқының әл-ауқатын жақсарту туралы пікірлерді түсіне алдым. - ауыл халқының әл-ауқатын жақсарту туралы пікірлерді түсіп, қосымша дәлелдер келтіре алдым. Кері байланыс. БББ кестесі.
| |||||||||||
Қосымша ақпарат | ||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ- мен байланыс Құндылықтардағы байланыс | ||||||||||
«Апельсин» әдісі.Топтау арқылы саралау.
оқушыға дарынды оқушының қолдауы арқылы көмек көрсетемін.
оқушыға мысалдар ұсыну арқылы күрделендіремін. «Шеңбер» әдісі. Саралаудың диалог тәсілі.
оқушыға кумулятивті әнгіме арқылы көмек көрсетемін.
оқушыға зерттеушілік әңгіме арқылы күрделендіремін. | «Миға шабуыл» әдісі.Өзара бағалау «+»-плюс, «-»-минус арқылы. «Апельсин» әдісі.Өзін-өзі бағалау «бағдаршам» арқылы. «Шеңбер» әдісі. Өзара бағалау басбармақ арқылы. Кері байланыс. БББ кестесі. | |||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сынптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |