9 сынып География
Сабақ: № 12 Халықтың ұлттық және діни құрамы | Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы орта мектеп | |||||||||||||
Күні:17.10. | Мұғалімнің есімі: Суюнбеков Мират Мухтарович | |||||||||||||
Сынып: 9 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты ( мақсаттары) | Халықтың ұлттық құрамы мен діни ұйымдарды анықтау. | |||||||||||||
● Халықтың ұлттық және діни құрамын біледі және түсінеді. | ||||||||||||||
● Халықтың ұлттық құрамын кезеңдерге бөліп жіктейді. | ||||||||||||||
● Халықтың діни құрамын талдайды. | ||||||||||||||
Тілдік мақсат | Оқушылар: ● депопуляция, диаспора сөздерінің мағынасын ажырата алады. | |||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||||||||||||||
Табиғи азаюы депопуляция, басқа елдердегі бөлігін диаспора. | ||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: | ||||||||||||||
Қазақ диаспорасы шет елдерде неге басым? | ||||||||||||||
Сіз неліктен.... екенін айта аласыз ба: | ||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | ||||||||||||||
Алдыңғы тақырып | Еңбек ресурсы, әлеуметтік және кәсіби құрылымдар. | |||||||||||||
Жоспар | ||||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар | ||||||||||||
Басталуы (5-6 минут) | ||||||||||||||
1-минут | Күнделікті шаралар: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. | |||||||||||||
1-минут | Оқушыларды топқа бөлу.Сандар тізбегі арқылы топқа бөлу. | |||||||||||||
3-минут | Ширату жаттығуы: «Суреттер» әдісі Тапсырма шарты: 1.Суреттерге қарап сабақтың тақырыбын анықтау. 1. Неліктен біз қазақ, қырғыз, өзбек, орыс халықтарын ұлттарға бөлеміз? 2. Неліктен біз дінді ислам, буддизм, христиан деп тармақтарға бөлеміз? Дескрпитор: -халықтардың ұлттарға бөліну себебін және діндердін тармақтарға бөлінуін айтады. Бағалау. «Смайлик» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. -халықтардың ұлттарға бөліну себебін және діндердің тармақтарға бөлінуін анықтадым. - халықтардың ұлттарға бөліну себебін анықтап, діндердің тармақтарға бөлінуін анықтауда қателік жібердім. - халықтардың ұлттарға бөліну себебін және діндердің тармақтарға бөлінуін анықтауда қателік жібердім. | Power point слайд, смайликтер. | ||||||||||||
1-минут | Кіріспе: Сабақтың оқу мақсаты, бағалау критерийін таныстыру. 1.Оқу мақсаты: Халықтың ұлттық құрамы мен діни ұйымдарды анықтау. 2.Бағалау критерийі: - халықтың ұлттық құрамын талдайды; - діни ұйымдарды жіктейді. | |||||||||||||
Ортасы (22-24 минут) | «Екі жақты күнделік» әдісі. Саралаудың ресурстар тәсілі. 1-тапсырма. Термин сөздердің мағынасын анықтаңыз. Депопуляция, диаспора, этнография. | |||||||||||||
| «Екі жақты күнделік» әдісі
Дескриптор. -термин сөздердің мағынасын анықтайды. «Смайлик» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. -термин сөздердің толық мағынасын анықтадым. -термин сөздердің мағынасын анықтауда қателік жібердім. -термин сөздердің мағынасын толық анықтай алмадым. | Кесте Термин сөздер. Смайликтер. | ||||||||||||
1-5 минут 5-8 минут 8-22 минут | «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Саралаудың тапсырма тәсілі. 2-тапсырма. 1.қадам. Халықтың ұлттық және діни құрамын түсініп оқыңыз. Мәтінмен жұмыс.Жеке жұмыс. 1-3.топ: Халықтың ұлттық құрамын түсіну. 2-4.топ: Халықтың діни құрамын түсіну. Дескриптор. -халықтың діни құрамын аржыратады. -халықтың ұлттық құрамын аржыратады. 2.қадам. Халықтың ұлттық және діни құрамын кезеңдерге бөліп жіктеңіз. Жұптық жұмыс. 1-3.топ: Халықтың ұлттық құрамын жіктеу. 2-4.топ: Халықтың діни құрамын жіктеу. Дескриптор. -халықтың діни құрамын жіктейді. -халықтың ұлттық құрамын жіктейді. 3.қадам. Халықтың ұлттық және діни құрамын талдаңыз. Топтық жұмыс. 1-3.топ: Халықтың ұлттық құрамын талдау. 2-4.топ: Халықтың діни құрамын талдау. Дескриптор. -халықтың діни құрамын талдайды. -халықтың ұлттық құрамын талдайды. Бағалау. «Үш жақты ойлау» әдісі арқылы өзара бағалау. Бағалаушының аты-жөні:
| Оқулық Жеке жұмыс Оқулық Жұптық жұмыс Оқулық Топтық жұмыс Өзара бағалау парағы. | ||||||||||||
Аяқталуы (1-9 минут) | Кері байланыс. Табыс баспалдағы. Дескриптор. -халықтың ұлттық құрамын ажыратады. -діни құрамын жіктейді. -діни ұйымдарды сараптайды. | Стикер. | ||||||||||||
Қосымша ақпарат | ||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ- мен байланыс Құндылықтардағы байланыс | ||||||||||||
«Екі жақты күнделік» әдісі.Ресурс арқылы саралау.
оқушыға оқулық арқылы көмек көрсетемін.
оқушыға мысалдар ұсыну арқылы күрделендіремін. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.Саралаудың тапсырма тәсілі.
оқушыға дарынды оқушылармен жұптастырып көмек көрсетемін.
оқушыға қосымша ақпаратты ұсындыру арқылы күрделендіремін. |
әдісі.Өзін-өзі бағалау: «смайлик» арқылы.
әдісі.Өзара бағалау: «үш жақты ойлау» арқылы. Кері байланыс: Табыс баспалдағы. Дескриптор. -халықтың ұлттық құрамын ажыратады. -діни құрамын жіктейді. -діни ұйымдарды сараптайды. | |||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |