9 сынып География
Сабақ: №15 Халықтың көші – қоны | Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы орта мектеп | |||||||||||
Күні:26.10 | Мұғалімнің есімі: Суюнбеков Мират Мухтарович | |||||||||||
Сынып: 9 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты ( мақсаттары) | Көші-қон түрлерін жіктеп, шаруашылыққа тигізер әсерін анықтау. | |||||||||||
● Көші-қон түрлерін жіктеп, шаруашылыққа тигізер әсерін біледі. | ||||||||||||
● Көші-қон түрлерін жіктеп, шаруашылыққа тигізер әсерін талдай алады. | ||||||||||||
● Көші-қон түрлерін жіктеп, шаруашылыққа тигізер әсерін бағалай алады. | ||||||||||||
Тілдік мақсат | Оқушылар: ● Миграция, репатриация, эмиграция, сальдо сөздерінің мағынасын аржырата алады. | |||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||||||||||||
Миграция қозғалыс, репартация процесі. | ||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: | ||||||||||||
Сіз неліктен.... екенін айта аласыз ба: | ||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | ||||||||||||
Алдыңғы тақырып | Еңбек ресурсы, әлеуметтік және кәсіби құрылымдар. | |||||||||||
Жоспар | ||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар | ||||||||||
Басталуы (5-6 минут) | ||||||||||||
1-минут | Күнделікті шаралар: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. | |||||||||||
1-минут | Оқушыларды топқа бөлу. Цифрлар арқылы бөлу. 1.топ 2.топ 3.топ. 4.топ | |||||||||||
3-минут | Ширату жаттығуы: «Ой шақыру» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтаймыз. 1.тапсырма. 1.сұрақ: Қандай себеппен, не мақсатпен елді мекендеріңді немесе мемлекет ауыстырдыңдар? Дескриптор. -елді мекенді немесе мемлекетті ауыстыру себептерін айтады. Бағалау. «+»-плюс, «-»-минус арқылы өзара бағалау «+»-берілген сұраққа толық дұрыс жауап береді. «-»-берілген сұрақты анықтауда қате жауап береді. | |||||||||||
1-минут | Кіріспе: Сабақтың оқу мақсаты, бағалау критерийін таныстыру. 1.Оқу мақсаты: Көші-қон түрлерін жіктеп, шаруашылыққа тигізер әсерін анықтау. 2.Бағалау критерийі: Көші-қон түрлерін жіктеп, шаруашылыққа тигізер әсерін анықтайды. | |||||||||||
Ортасы (16-18 минут) 1-5 минут 5-9 минут 9-13 минут 13-17 минут | «Миграция» әдісі. Саралаудың топтау тәсілі 1.қадам:Көші-қон және оның түрлері аржыратыңыз? 2.қадам:Коші-қонның шаруашылыққа әсері қандай? 3 қадам:Сыртқы көші-қонға сипаттама беріңіз? 4 қадам:Ішкі көші-қонның болашағын сипаттаңыздар? 1.2.3.4.топ: 1.оқушылары:Көші-қон және оның түрлері аржыратыңыз? 1.2.3.4.топ: 2.оқушылары: Көші-қонның шаруашылыққа әсері қандай? 1.2.3.4.топ: 3.оқушылары: Сыртқы көші-қонға сипаттама беріңіз? 1.2.3.4.топ: 4.оқушылары: Ішкі көші-қонның болашағын сипаттаңыздар? Дескриптор. -көші-қонның түрлерін аржыратып, шаруашылыққа тигізер әсерін анықтайды. -сыртқы және ішкі көші-қонның болашағын айқындайды. Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. - көші-қонның түрлерін аржыратып, шаруашылыққа тигізер әсерін анықтауды білмеймін. - сыртқы және ішкі көші-қонның болашағын айқындауда қателік жіберемін. - сыртқы және ішкі көші-қонның болашағын айқындауды білемін. | Оқулық Өзін-өзі бағалау. | ||||||||||
Аяқталуы (3-5 минут) (10-15 минут) | «Сұрақ жауап» әдісі. Саралаудың жұмыс қарқыны тәсілі. Берілген сұрақтарға жауап беріңіз? 1. Сіз АҚШ-қа тұрақты қоныстануға кетуді шештіңіз. Сізді қарсы алған американдықтар кім деп атайды? (Эммигрант). 2. Мұнай компаниясы Қазақстанның әр қалаларынан жаңа мұнай кенін игеру үшін жұмысшылар тартады. Ол олардың жол ақысын төлеп, жаңа жерде баспана береді. Қандай көші- қон туралы сөз болып отыр? ( уақытша көші-қон). 3. Талғар қаласының тұрғыны күнде оңтүстік астанаға жұмысқа қатынайды. Оны көші-қон деп атауға бола ма? (ешқандай көші-қонға жатпайды). Дескриптор. -берілген сұрақтарға жауап береді. Бағалау. «+»-плюс, «-»-минус арқылы өзара бағалау «+»-берілген сұрақтарға толық дұрыс жауап береді. «-»-берілген сұрақтарды анықтауда қате жауап береді. Жиынтық бағалау тапсырмалары. 1.Тапсырма. Қалалық не ауылдық елді мекенге мынадай жоспар бойынша сипаттама беріңдер: а)географиялық орны ә)табиғат жағдайы б)халқы, ұлттық құрамы және діни құрамы в)негізгі көлік түрлері ғ)басқа елді мекендермен экономикалық байланысы. Дескриптор. -қала не ауылдық мекендердің географиялық орнын сипаттайды; -табиғат жағдайы мен халқының ұлттық құрамын және діни құрамын сипаттайды; -негізгі көлік түрлерін сипаттайды. Кері байланыс. БББ кестесі.
| ҚБ ЖБ тапсырмалары. | ||||||||||
Қосымша ақпарат | ||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ- мен байланыс Құндылықтардағы байланыс | ||||||||||
«Миграция» әдісі. Саралаудың топтау тәсілі.
оқушыға оқулық арқылы көмек көрсетемін.
оқушыға мысалдар ұсыну арқылы күрделендіремін. «Сұрақ жауап» әдісі. Саралаудың жұмыс қарқыны тәсілі.
оқушыға оқулық арқылы көмек көрсетемін.
оқушыға тапсырмаларды күрделендіремін. | «Миграция» әдісі. Өзін-өзі бағалау «бағдаршам» арқылы. «Сұрақ жауап» әдісі.Өзара бағалау «+»-плюс, «-»-минус арқылы. Кері байланыс. БББ кестесі арқылы. | |||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? | ||||||||||||