9 сынып География ОМЖ
Бекітемін
Мектеп диреторы А.Р.Дуанаев
Жамбыл ауданы Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектептің география пәнінің мұғалімі Суюнбеков Мираттың 9 сыныптағы (14-15 жас)
«Халқы және еңбек ресурстары» тарауы бойынша жасаған орта мерзімді жоспары
САБАҚТАР ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТАҚ ТАҚЫРЫБЫ: 9.2. Халқы және еңбек ресурстары | |||||||
Бұл сабақтар аясында не туралы сөз болады: Халықтың ұлттық құрамын, еліміздегі діни ұйымдарды, елді мекендердің типтері, қалалар қалай жіктеледі, ауылдық жерлерде халықтың орналасуы, халық санының өзгерісі мен көші-қонның арасында қандай байланысы бар және көші-қонның түрлерімен танысады. | |||||||
Пән бойынша оқу мақсаты: Халықтың ұлттық құрамын анықтау, діни ұйымдарды, елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін сипаттау, ауыл халқының тығыздығымен орналасуын талдау, көші-қон түрлерін және шаруашылыққа тигізер әсерін жіктеу. | Пән бойынша лексика мен терминалогия: -депопуляция -диаспора -агломерация -кенттену -миграция -репатриация | Қысқаша шолу: Оқушылар халықтың ұлттық құрамын және елді мекендердің типтерін анықтап, қалалардың жіктелуін, ауылдық жерлерде халықтың орналасуын біледі. Халық санының өзгерісі мен көші-қонның арасында қандай байланысы бар екенін анықтайды. | |||||
№ | Сабақтың тақырыбы | Сабақтың мақсаттары | Белсенді әдістер | Күтілетін нәтиже | Барлығын қосқанда | Бағалау | Ресурстар |
1 | Халықтың ұлттық және діни құрамы | халықтың ұлттық құрамы мен діни ұйымдарды анықтау. | «Суреттер» әдісі «Екі жақты күнделік» әдісі. «Ойлан, жұптас,бөліс» әдісі. | Халықтың ұлттық құрамы мен діни ұйымдарды анықтайды. | Барлық оқушылар: Халықтың ұлттық құрамын және діни ұйымдарды біледі Басым бөлігі: Халықтың ұлттық құрамын және діни ұйымдарды талдайды Кейбір оқушылар: Халықтың ұлттық құрамын және діни ұйымдарды жіктейді. | «Смайлик» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. -термин сөздердің толық мағынасын анықтадым. -термин сөздердің мағынасын анықтауда қателік жібердім. -термин сөздердің мағынасын толық анықтай алмадым. | Кесте, карта, термин сөздер тізбегі, оқулық атлас. |
2 | Елді мекендердің түрлері, қала халқы, урбандалу | Елді мекендердің типтерін аржыратып, қала халқын, кенттенуін сипаттау. | «Интервью». «Айналмалы бекет». «Анықта». | Елді мекендердің типтерін ажыратып, қала халқын, кенттенуін сипаттайды. | Барлық оқушылар: елді мекендердің типтерін және қала халқын, кенттену процесін біледі. Басым бөлігі: Кенттену процесін түсінеді. Кейбір оқушылар: Қала халқының санын өсіру моделін жасай алады. | Бағалау. «Басбармақ» әдісі арқылы. -термин сөздердің мағынасын анықтай да, атайда алмадым. -термин сөздердің мағынасын анықтап, атай алмадым. -термин сөздердің мағынасын анықтап, атап бере алдым. «Бағдаршам» әдісі -елді мекендердің типтерін және қала халқын, кенттенуді білмеймін. -елді мекендердің типтерін және қала халқы жайлы білемін. -елді мекендердің типтерін және қала халқынын, кенттенуін талдайды. Бағалау. «+»-плюс, «-»-минус арқылы өзара бағалау «+»-қалаларды анықтауда толық дұрыс жауап береді. «-»-қалаларды анықтауда қате жауап береді. | Флипчарт, ҚБ бағалау, микрафон, атлас, оқулық, карта. |
3 | Ауыл халқы, халықтың тығыздығы және қоныстануы | Ауыл халқының тығыздығымен орналасуын талдау. | «Апельсин» әдісі. «Шеңбер» әдісі. | Ауыл халқының, халықтың тығыздығы мен орналасуын талдайды. | Барлық оқушылар: Ауыл халқының, халықтың тығыздығы мен орналасуын біледі. Басым бөлігі: Ауыл халқының, халықтың тығыздығы мен орналасуын түсінеді. Кейбір оқушылар: Ауыл халқының, халықтың тығыздығы мен орналасуын талдайды. | Бағалау. Бағдаршам» әдісі - ауыл халқының, халықтың тығыздығы мен орналасуын анықтай алмады. - ауыл халқының, халықтың тығыздығы мен орналасуын анықтауда қателік жіберді. - ауыл халқының, халықтың тығыздығы мен орналасуын талдады. Басбармақ» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. -ауыл халқының әл-ауқатын жақсарту туралы пікірлерді түсіне алмадым. - ауыл халқының әл-ауқатын жақсарту туралы пікірлерді түсіне алдым. - ауыл халқының әл-ауқатын жақсарту туралы пікірлерді түсіп, қосымша дәлелдер келтіре алдым. | Оқулық, карта, |
4 | Халықтың көші – қоны | Көші-қон түрлерін жіктеп, шаруашылыққа тигізер әсерін анықтау. | «Миграция» әдісі. «Сұрақ жауап» әдісі. Жиынтық бағалау. | Көші-қон түрлерін жіктеп, шаруашылыққа тигізер әсерін анықтайды. | Барлық оқушылар: көші-қон түрлерін жіктеп, шаруашылыққа тигізер әсерін біледі. Басым бөлігі: көші-қон түрлерін жіктеп, шаруашылыққа тигізер әсерін талдай алады. Кейбір оқушылар: көші-қон түрлерін жіктеп, шаруашылыққа тигізер әсерін бағалай алады. | Бағалау. «+»-плюс, «-»-минус арқылы өзара бағалау «+»-берілген сұрақтарға толық дұрыс жауап береді. «-»-берілген сұрақтарды анықтауда қате жауап береді. . «Бағдаршам» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. - көші-қонның түрлерін аржыратып, шаруашылыққа тигізер әсерін анықтауды білмеймін. - сыртқы және ішкі көші-қонның болашағын айқындауда қателік жіберемін. - сыртқы және ішкі көші-қонның болашағын айқындауды білемін. ЖБ | Кесте, ҚБ, карта, оқулық. |