9 сынып География ОМЖ » Сш Исмаилова
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
жамбыл ауданы білім бөлімінің
«Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Есепші бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Нашар көрушілер
нұсқасы
18
февраль
2019

9 сынып География ОМЖ

Бекітемін

Мектеп  диреторы                  А.Р.Дуанаев


Жамбыл ауданы Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектептің география пәнінің мұғалімі Суюнбеков Мираттың 9 сыныптағы  (14-15 жас)

«Халқы және еңбек ресурстары» тарауы бойынша жасаған орта мерзімді жоспары 

САБАҚТАР ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТАҚ ТАҚЫРЫБЫ:

9.2. Халқы және еңбек ресурстары

Бұл сабақтар аясында не туралы сөз болады:

Халықтың ұлттық құрамын, еліміздегі діни ұйымдарды, елді мекендердің типтері, қалалар қалай жіктеледі, ауылдық жерлерде халықтың орналасуы, халық санының  өзгерісі мен көші-қонның арасында қандай байланысы бар және көші-қонның түрлерімен танысады.

Пән бойынша оқу мақсаты:

Халықтың ұлттық құрамын анықтау, діни ұйымдарды,  елді мекендердің типтерін және қала халқының кенттенуін сипаттау,  ауыл халқының тығыздығымен орналасуын талдау, көші-қон түрлерін және шаруашылыққа тигізер әсерін жіктеу.



Пән бойынша лексика мен терминалогия:

-депопуляция

-диаспора

-агломерация

-кенттену

-миграция

-репатриация

Қысқаша шолу:

Оқушылар     халықтың ұлттық құрамын және елді мекендердің типтерін анықтап, қалалардың жіктелуін, ауылдық жерлерде халықтың орналасуын біледі.

Халық санының өзгерісі мен көші-қонның арасында қандай байланысы бар екенін анықтайды.

Сабақтың тақырыбы

Сабақтың мақсаттары

Белсенді әдістер

Күтілетін нәтиже

Барлығын қосқанда

Бағалау

Ресурстар

1

Халықтың ұлттық және діни құрамы

халықтың ұлттық құрамы мен  діни ұйымдарды анықтау.

«Суреттер» әдісі


«Екі жақты күнделік» әдісі.



«Ойлан, жұптас,бөліс» әдісі. 







Халықтың ұлттық құрамы мен  діни ұйымдарды анықтайды.


Барлық оқушылар:

Халықтың ұлттық құрамын және діни ұйымдарды біледі

Басым бөлігі:

Халықтың ұлттық құрамын және діни ұйымдарды талдайды

Кейбір оқушылар:

Халықтың ұлттық құрамын және діни ұйымдарды жіктейді.

«Смайлик» әдісі арқылы     өзін-өзі бағалау.

-термин сөздердің толық мағынасын анықтадым.

-термин сөздердің мағынасын анықтауда қателік жібердім.

 -термин сөздердің мағынасын толық анықтай алмадым.


Кесте, карта, термин сөздер тізбегі, оқулық атлас.

2

Елді мекендердің түрлері, қала халқы, урбандалу

Елді мекендердің типтерін аржыратып, қала халқын, кенттенуін сипаттау.

«Интервью».



 «Айналмалы бекет».


«Анықта».









Елді мекендердің типтерін ажыратып, қала халқын, кенттенуін сипаттайды.


Барлық оқушылар:

елді мекендердің типтерін және қала халқын, кенттену процесін біледі.

Басым бөлігі:

Кенттену процесін түсінеді.

Кейбір оқушылар:

Қала халқының санын өсіру моделін жасай алады.

Бағалау. «Басбармақ» әдісі арқылы. 

-термин сөздердің мағынасын анықтай да, атайда алмадым.

-термин сөздердің мағынасын анықтап, атай алмадым.

-термин сөздердің мағынасын анықтап, атап бере алдым.        


«Бағдаршам» әдісі

     -елді мекендердің типтерін және қала халқын, кенттенуді білмеймін.  

     -елді мекендердің типтерін және қала халқы жайлы білемін.

     -елді мекендердің типтерін және қала халқынын, кенттенуін талдайды.  

Бағалау. 

«+»-плюс, 

«-»-минус арқылы өзара бағалау 

«+»-қалаларды анықтауда толық дұрыс жауап береді.

«-»-қалаларды анықтауда қате жауап береді.

Флипчарт, ҚБ бағалау, микрафон, атлас, оқулық, карта.

3

Ауыл халқы, халықтың тығыздығы және қоныстануы

Ауыл халқының тығыздығымен орналасуын талдау.

«Апельсин» әдісі. 



«Шеңбер» әдісі.


Ауыл халқының, халықтың тығыздығы мен орналасуын талдайды.



Барлық оқушылар:

Ауыл халқының, халықтың тығыздығы мен орналасуын біледі.

Басым бөлігі:

Ауыл халқының, халықтың тығыздығы мен орналасуын түсінеді.

Кейбір оқушылар:

Ауыл халқының, халықтың тығыздығы мен орналасуын талдайды.

Бағалау.

Бағдаршам» әдісі

     - ауыл халқының, халықтың тығыздығы мен орналасуын анықтай алмады.

     - ауыл халқының, халықтың тығыздығы мен орналасуын анықтауда қателік жіберді.

     - ауыл халқының, халықтың тығыздығы мен орналасуын талдады.  

Басбармақ» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. 

-ауыл халқының әл-ауқатын жақсарту туралы пікірлерді түсіне алмадым.

- ауыл халқының әл-ауқатын жақсарту туралы пікірлерді түсіне алдым.

- ауыл халқының әл-ауқатын жақсарту туралы пікірлерді түсіп, қосымша дәлелдер келтіре алдым.

Оқулық, карта, 

4

Халықтың көші – қоны

Көші-қон түрлерін жіктеп, шаруашылыққа тигізер әсерін анықтау.

 «Миграция» әдісі.

«Сұрақ жауап» әдісі.

Жиынтық бағалау.

Көші-қон түрлерін жіктеп, шаруашылыққа тигізер әсерін анықтайды.


Барлық оқушылар:

көші-қон түрлерін жіктеп, шаруашылыққа тигізер әсерін біледі.

Басым бөлігі:

көші-қон түрлерін жіктеп, шаруашылыққа тигізер әсерін талдай алады.

Кейбір 

оқушылар:

көші-қон түрлерін жіктеп, шаруашылыққа тигізер әсерін бағалай алады.

Бағалау.

«+»-плюс,

 «-»-минус арқылы өзара бағалау 

«+»-берілген сұрақтарға толық дұрыс жауап береді.

«-»-берілген сұрақтарды анықтауда қате жауап береді.

. «Бағдаршам» әдісі арқылы өзін-өзі 

бағалау.

     - көші-қонның түрлерін аржыратып, шаруашылыққа тигізер әсерін анықтауды білмеймін.  

     - сыртқы және ішкі көші-қонның болашағын айқындауда қателік жіберемін.

     - сыртқы және ішкі көші-қонның болашағын айқындауды білемін.

ЖБ

Кесте, ҚБ, карта, оқулық.


Похожие публикации:

18 февраль 2019 9 сынып География
18 февраль 2019 9 сынып География
18 февраль 2019 9 сынып География
18 февраль 2019 9 сынып География
18 февраль 2019 9 сынып География
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив