Блум таксономиясы туралы
Оқу мақсаттарының деңгейлері
| Оқушының іс әрекеті | Мұғалімнің іс әрекеті | Оқу мақсатын немесе тапсырмаларды құрастыруға көмектесетін етістіктер
| Қоюға болатын сұрақтар | Қолдануға болатын бағалау. (сыныпта бағалауға болатын өнім. Бұл ұсынылған мысалдар)
|
Білім (есте сақтау жаңа нұсқа) |
Жауап бередi, қабылдайды, сiңiреді, есте сақтайды, анықтап таниды |
Жетекшілік етеді, бақарады, бағыттайды, хабарлайды, әңгімелейді, көрсетеді, сұрайды, тексереді, сынақ жүргізеді |
Хабарлама жасаңыздар – атап өтіңіздер – сипаттаңыздар – Ол не? Ол қайда? анықтаңыздар және т.б. –тұжырымдаңыздар – танып біліңдер – есте сақтаңдар – деректерді баяндаңдар – әңгімелеңіздер - айқындаңыздар |
Не? Кім? Қашан? Х үшін қандай мысал? Нені көздеп отыр …..? Басқаша қалай түсіндіруге болады..? Бұл … үшін мысал болып көрінеді ме? Мен Х-ті өз сөзіммен сипаттай аламын ба? •......кейін не болды? • Неше...? • Соны... адам, кім болып табылады? •........ атай аласыз ба? • ......болған жағдайды сипаттап беріңіз? • .......-мен кім сойлесті? • ........себебін көрсете аласыз ба? •........мәнін түсіндіріп бере аласыз ба.? • Бұл ...........не болып табылады.? • Бұл ..........шындық па әлде жалған ба?
|
Оқиғалар, адамдар туралы тарих Дереккөздерінен алынған білім: <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Аудижазбалар <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Газеттер <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Журналдар <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Телебағдарламалар <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Радио <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Кітаптар <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Оқулықтар <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Фильмдер <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Спектакльдер және т.б.
|
Түсіну |
Түсiндіреді, ұғындырады, өз сөзімен жеткізеді (интерпретация) дәлелдейді | Дәлелдейді Тыңдайды Сұрақтар қояды Салыстырады сұрайды, тексереді, сынақ жүргізеді | Өзгертіңіздер - айналдырыңыздар – қайта тұжырымдаңдар- - сипаттаңыздар - түс індіріңдер – жалпы шолу жасаңыздар—пікір жаса ңыздар—жинақтаңыздар -қосыңыздар — біріктіріңіздер — түсіндірме беріңіздер - - қорытынды жасаңыздар, түйіндеңіздер – негізгі идеяны тұжырымдаңыздар | Не? Кім? Қашан? Х үшін қандай мысал? Нені көздеп отыр …..? Басқаша қалай түсіндіруге болады..? Бұл … үшін мысал болып көрінеді ме? Мен Х-ті өз сөзіммен сипаттай аламын ба? Сіз өз сөзіңізбен жазбаша мазмұндай аласыз ба? • Сіз қысқаша мазмұнын жаза аласыз ба.? • Сіздің ойыңызш а әрі қарай не болуы мүмкін.? • Сіздің ойыңызша кім...? •...басты идеясы қандай? •...басты кейіпкер кім болды? •...арсындағы айырмашылықты анықтай аласыз ба? •...а расында қандай айырмашылықтар бар? • Сіз өзіңіз ойлаған .......көрсету үшін мысал келтіре аласыз ба ? •...Анықтама бере аласыз ба?
| Рольдік ойын Сахналық көрініс Мультфильм Бейнежазба Тарих Тіл Фотосуреттер Диаграмма Тұжырым Модель Қорытынды Болжамдар Өзара қатынас орнату Түйін Талдама Салыстыру
|
Қолдану
|
Жаңа мәселеге рұқсат етеді, Дәлелдейді, Жаңа жағдайда оқуда қолданады Жасайды, Жаңаша ойлап табады Құрастыра алады
|
Көрсетеді, Жақсартады, Әсер етеді, Ықпал етеді, Көмектеседі, Қолдайды, Бақылайды, Жұмысты сыни тексере алады, Талдайды |
Қолданыңыз -тәжірибеде байқап көріңіз -пайдаланыңыз -пайдаға жаратыңыз -шешім қабылдаңыз -дәлелдеңіз -таныстырылым жасаңыз -суреттеңіз, сипаттаңыз -көрсетіңіз -есеп жазыңыз
|
Бұл қалай қолданылады? Бұл неге қатысты? Қандай жағдайда....? Басқа мысал білесіз бе, қай жерде....? *Мына .... болуы мүмкін бе? *Сіз мынадай ... мінездемелерге топтама жасай аласыз ба? *Сіз қандай факторды өзгертер едіңіз, егер...? * Қолданылған әдісті өз тәжірибеңізде қолдана алар ма едіңіз, мына...? *Сіз қандай сұрақтарды тұжырымдай аласыз? *Бұл ақпарат маңызды ма, егер сізде ....? |
Карта Жоба Диаграмма Суреттеу, сипаттау Жазбаша жұмыс Шешім Сұрақ Тізім Ролдік ойын Сурет Мүсін
|
Талдау
(Талдау жасау (жаңа нұсқа)) |
Талқылайды Мәселені ашады Тізбектейді Талдайды Бөлікке жіктейді Сыни талдайды |
Зерттейді Басқарады Жолсерік қызметін атқарадыі Ынталандырады Бақылайды Үйренушілер үшін қосымша ресурс ретінде әрекет етеді |
Саралаңыз, Бөлікке бөліңіз, Сыни қараңыз, Іздестіріңіз, Табыңыз, Анықтаңыз, Айырыңыз, Ажырата біліңіз, Тексеріңіз, Салыстырыңыз, Шолу жасаңыз, Зерттеу жасаңыз, Қайта қараңыз, Танысыңыз, Ажыратыңыз, Бөліңіз, Санатқа бөліңіз, Жіктеңіз
|
Неге? Қалай? ... үшін себеі қандай? Қандай деректер тұжырымды растайды? Себебі неде...? Қаншалықты бір-біріне келеді? |
Сауалнама Дәлелді бекіту Жарнамалы ұран Сөз үшін анықтау, Шынайы түпнұақсаға негізделген ойқорытынды, Шынайы түпнұсқаға негізделген тұжырым, Бөліктерге бөлінуі, Аналитикалық баяндау Сауалнама жүргізу және ол бойынша тұжырым жасау-жазбаша, ауызша, диаграмма және т.б. Графика (жазу-сызу) |
Синтез (көне нұсқа)
|