Әдебиеттік оқу сабағы
Әдебиеттік оқу Сабақтың тақырыбы: Денсаулығым – байлығым | Мұғалімнің аты-жөні:Сейдалиева А.М Күні: | |||||||||||||
СЫНЫП: 2 «Ә»
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 | ||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.2.3.1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау. | |||||||||||||
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | |||||||||||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. | |||||||||||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, интерактивті тақта | |||||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ой қозғау, миға шабуыл, алтын сандық | |||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | |||||||||||||
Сабақтың жоспары | ||||||||||||||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Оқушының іс- әрекеті | ||||||||||||
Басталуы 5 минут | Сәлемдесу. Шаттық шеңберін құру Үй тапсырмасын айту. Ой қозғау.
Біздің қандай дене мүшелеріміз бар?
Байлық мәтінінің мазмұнын айту.
Алтын сандық Сом деген не? Жарлы деген не? Денсаулық – зор байлық дегенді қалай түсінесің? | Кел күлейік Күлкіменен түлейік Қабақ түйген не керек Көңілді болып жүрейік. Дене мүшелерін атап , оның атқаратын қызметін айтады. Сұраққа-жауап береді. | ||||||||||||
Жаңа білім 10 минут
| Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Миға шабуыл. Денсаулығым – байлығым деген мақалды қалай түсінесіңдер? .Спорт денсаулық кепілі. .Денсаулық зор байлық. .Ас-адамның арқауы. Дескриптор Нақыл сөздердің мағынасын айта алады. Байлық пен ақыл ертегісін оқи алады, сұрақтарға жауап береді.
|
Оқулық, мәтіндер.
Ертегіні мұқият тыңдайды.
| ||||||||||||
Ортасы 10 минут
| Қолдану Сұрақ-жауап әдісі . Суретпен жұмыс. Суретке қарап ,заттардың кімге қатысты екенін айтады. <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->
Дескриптор Мәтіннен кенже ұлының жауабын тауып оқи алады. Кімнің жауабы дұрыс екенін тауып айтады. | Оқушылар сұраққа жауап береді. | ||||||||||||
Сергіту сәті 2 минут | Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз Құрметпенен сіздерге, Бас иеміз біз. | Оқушылар іс-қимылмен жасапсергіп қалады. | ||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут | Талдау Адал еңбек етіп көп ақша жинасаң не істер едің? Мұрагер сөзін қалай түсінесің?
Жинақтау Қима-қағазбен жұмыс. Суреттерді сәйкестендір
| Тақырып бойынша түйген білімдерін айтады. | ||||||||||||
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут | Мұрагер деген не ? Сөздікке қарап түсіндір.
«Кеме» арқылы кері байланыс беру | Сұраққа жауап береді. . | ||||||||||||
Үйге тапсырма: Байлық пен ақыл ертегісін оқу, мазмұнын айту. | ||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма |