Әдебиеттік оқу сабағы » Сш Исмаилова
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
жамбыл ауданы білім бөлімінің
«Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Есепші бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Нашар көрушілер
нұсқасы
06
март
2018

Әдебиеттік оқу сабағы

Әдебиеттік оқу 

Сабақтың тақырыбы: Денсаулығым – байлығым 

Мұғалімнің аты-жөні:Сейдалиева А.М 

Күні: 

СЫНЫП:  2 «Ә» 

  

Қатысқан  оқушылар  саны:   

  

Қатыспаған  оқушылар саны: 0  

Сабақ негізделген оқу мақсаттары 

2.2.3.1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен  негізгі ойын анықтау. 

Сабақ  нәтижесі: 

  

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. 

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.    

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. 

Бағалау  критерийі 

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. 

Ресурстар 

Оқулық, суреттер, интерактивті тақта 

Әдіс-тәсілдер 

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ой қозғау, миға шабуыл, алтын сандық 

Пәнаралық байланыс 

Музыка, қазақ тілі. 

Сабақтың жоспары 

Жоспарланғануақыт 

Сабақ барысы : 

Оқушының іс- әрекеті 

Басталуы 

5  минут 

Сәлемдесу. 

Шаттық шеңберін құру 

Үй тапсырмасын айту. 

Ой қозғау. 

  

  

  

  

Біздің қандай дене мүшелеріміз бар? 

  

  

Байлық мәтінінің мазмұнын айту. 

  

  

Алтын сандық 

Сом деген не? 

Жарлы деген не? 

Денсаулық – зор байлық дегенді қалай түсінесің? 

Кел күлейік 

Күлкіменен түлейік 

Қабақ түйген не керек 

Көңілді болып жүрейік. 

Дене мүшелерін атап , оның атқаратын қызметін айтады. 

Сұраққа-жауап береді. 

Жаңа білім 

10 минут 

  

  

  

Білу және түсіну 

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 

Миға шабуыл. 

Денсаулығым – байлығым деген мақалды қалай түсінесіңдер? 

.Спорт денсаулық кепілі. 

.Денсаулық зор байлық. 

.Ас-адамның арқауы. 

Дескриптор 

Нақыл сөздердің мағынасын айта алады. 

Байлық пен ақыл ертегісін оқи алады, сұрақтарға жауап береді. 

  

  

Оқулық, 

мәтіндер. 

  

  

  

  

  

Ертегіні мұқият тыңдайды. 

  

Ортасы  

10 минут 

  

  

  

Қолдану  

Сұрақ-жауап әдісі . 

Суретпен жұмыс. 

Суретке қарап ,заттардың кімге қатысты екенін айтады. 

 <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->   

  

  

  

 <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->  

 <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->  

  

Дескриптор 

Мәтіннен кенже ұлының жауабын тауып оқи алады. 

Кімнің жауабы дұрыс екенін тауып айтады. 

Оқушылар сұраққа жауап береді. 

Сергіту сәті 

2 минут 

Үлкенге де сіз, 

Кішіге де сіз 

Құрметпенен сіздерге, 

Бас  иеміз біз. 

Оқушылар іс-қимылмен жасапсергіп қалады. 

Аяқталуы 

Сабақты бекіту 

5 минут 

Талдау 

Адал еңбек етіп көп ақша жинасаң не істер едің? 

Мұрагер сөзін қалай түсінесің? 

  

Жинақтау 

Қима-қағазбен жұмыс. 

Суреттерді сәйкестендір 

 <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->  

  

  

Үшінші ұл 

 <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->  

  

  

Екінші ұл 

 <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] -->  

  

  

  

Бірінші ұл 

  

________________________________________________________________________________________________ 

  

  

  

Төртінші ұлдың жауабын жаз 

 

Тақырып бойынша түйген білімдерін айтады. 

Бағалау 

5 минут 

Кері байланыс 

3 минут 

Мұрагер деген не ? 

Сөздікке қарап түсіндір. 

  

  

«Кеме» арқылы кері байланыс беру 

Сұраққа жауап береді. 

Үйге тапсырма:  Байлық пен ақыл ертегісін оқу, мазмұнын айту. 

Рефлексия 

Сабақ / оқу мақсаттары 

шынайы ма? 

Бүгін оқушылар не білді? 

Сыныптағы ахуал қандай болды? 

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? 

Мен берілген уақыт ішінде 

үлгердім бе? Мен 

өз жоспарыма 

Похожие публикации:

19 февраль 2018 Қазақ тілі сабағы
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив