5-сыныпқа арналған ашық сабақ
САБАҚ: Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл – еңбек адамы | Мектеп:Әзімбек Ысмайылұлы | |||||
Күні: | Мұғалімнің есімі: Джандавлетова Г.Б | |||||
СЫНЫП: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: | ||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 5.1.1.1. Әңгіменің мазмұнын меңгерту. 5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. | |||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |||||
<!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. | ||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||||||
<!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. | ||||||
Кейбір оқушылар: | ||||||
<!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. | ||||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |||||
Дескриптор | Ойтүрткі сұрақтарына жауап бере алады. Әңгімені талқылай алады Кейіпкерлерді салыстыра алады «Еңбек» сөзіне ассоциация құра алады | |||||
Тілдік құзіреттілік |
Еңбек, еңбекқор, адал бейнет, жұрт ағасы, табан ет, маңдай тер. | |||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |||||
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі. | |||||
Алдыңғы тақырып | Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі | |||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар | ||||
Басталуы
| Топқа бөлу «Еңбекқор», «Мейірімді», «Тәртіпті», «Ақылды» 4 топқа бөлінеді. Топ басшыларына бағалау парағын таратылады Ойтүрткі Еңбекқорлар:Ыбырай Алтынсарин кім? Мейірімділер: Әңгімелері Тәртіптілер: Әңгімелеріндегі тәлім-тәрбие Ақылдылар: Атымтай жомарт айтқан төрт себеп |
Топқа бөлінеді
| ||||
Ортасы | Білу және түсіну «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесін ұйымдастыру,түсіндіру
Түсіну. Әр топқа бір сұрақтан беріледі 1.Қыпшақ Сейітқұл еліне не үшін жайлы мекен іздеді 2.Қандай себептермен Қабырға өзенінің бойын таңдайды 3.Сыртқы жаулардан қорғану үшін қандай шаралар қолданды 4.Сейітқұлдың елі жақсы өмірге қалай қол жеткізді
Сөздікпен жұмыс. Дәптерге түртіп жазып алады.
«Венн диаграммасы» арқылы Қыпшақ Сейітқұлды Атымтай жомартпен салыстыру.
|
Оқулықпен жұмыс.
Дәптермен жұмыс
«Веен диограммасы» | ||||
Аяқталуы | «Ассоциациялық қатар» әдісі. «Еңбек» сөзімен ассоциялық қатар құруды тапсырады.
Топ басшылары өз тобындағы оқушылардың бағасын жариялайды.
Рефлексия: «Табыс баспалдағы». | Ассоциация құру
Бағалау парақшасы | ||||
Қосымша ақпарат
| ||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс | ||||
<!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> | <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> | <!-- [if !supportLists] --> · <!-- [endif] --> | ||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
| |||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? | ||||||