Қазақ әдебиеті пәні » Сш Исмаилова
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
жамбыл ауданы білім бөлімінің
«Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Есепші бөлімі:
+7(72633) 4-10-42
Нашар көрушілер
нұсқасы
14
сентябрь
2017

Қазақ әдебиеті пәні

Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі          

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Оралбаев Орынбасар Косыбаевич 

Орта мерзімді жоспар 

Пәні: Қазақ әдебиеті                  Сынып: 5                                                

Тараудың тақырыбы: С.Торайғыров, М.Жұмабаев, С.Сейфуллин өмірі мен өлеңдері. 

Мақсаты: Ақындар өмірі мен өлеңдері туралы білім қалыптастыру. 

Күтілетін нәтиже: Ақын өлеңдерінің мазмұнын меңгереді, тақырыбы мен идеясын ажыратады, шығармаларын талдау барысында өлеңдеріне негіз болған тірек сөздерді қолдана біледі. 

 

Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен табыс критерийлері 

Тақырыпты ашуға байланысты әдіс-тәсілдер 

Құрал- жабдықтар 

(ресурстар) 

Қамтылған модульдер 

Күтілетін нәтиже 

Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау 

Дерек көздері мен пайдаланған әдебиеттер 

Мерзімі 

Тақырыбы: С.Торайғыров «Шілде» 

Мақсаты: С.Торайғыров өмірі мен «Шілде» өлеңі туралы білім қалыптастыру 

 Табыс критерийлері: 

1.Ақын өмірімен танысып, өлең мазмұнын меңгеру. 

2.Өлең мазмұны арқылы тақырыбы мен идеясын ажырату. 

3.Шығарманың көркемдік қуатына талдау беріп, тірек сөздерді қолдана білу. 

«Сәлемдесу», «Топтастыру», «Бес жолды өлең», «Венн диаграммасы», «Түстер сөйлейді»                                                                                                                                                                                                                                                          

 

 

 

 

 

ноутбук,  таратпа қағаздар, ақын суреті, кері байланыс кестесі, карта 

Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер (диалог). Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру және оқыту. СТО-ға үйрету. ОүБ және  ОБ. АКТ пайдалану. Оқытуды басқару және көшбасшылық. 

Күтілетін нәтиже: 

1.Ақын өмірімен танысып, өлең мазмұнын меңгереді. 

2.Өлең мазмұны арқылы тақырыбы мен идеясын ажыратады. 

3.Шығарманың көркемдік қуатына талдау беріп, тірек сөздерді қолдана біледі. 

 

Дескрипторлар, 

«Бағдаршам», 

«Бас бармақ», 

Кері байланыс. 

 

Әдебиет, 5-сынып: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Г.Құрманбай, Ш.Беркімбаева, Алматы:  «Атамұра»,  2015 ж.   

____

01.17ж. 

Тақырыбы: «Сағындым», «Балалық шақ» өлеңі (М.Жұмабаев) 

Мақсаты: «Сағындым», «Балалық шақ» өлеңдері туралы білім қалыптастыру. 

 Табыс критерийлері: 

1. Өлең мәтіні негізінде мазмұнын меңгеру. 

2. Өлең мазмұны арқылы тақырыбы мен идеясын түсіну. 

3. Шығармаларына талдау беруде тірек сөздерді қолдана алу. 

 «Жағымды сөздер», «Миға шабуыл», «Топтастыру», «Бес жолды өлең», «РАПТ»                                                                                                                                                                                                                                                        

 

 

 

 

 

ноутбук,  таратпа қағаздар, ақын суреті, кері байланыс кестесі, карта 

Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер (диалог). Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру және оқыту. СТО-ға үйрету. ОүБ және  ОБ. АКТ пайдалану. Оқытуды басқару және көшбасшылық. 

1. Өлең мәтіні негізінде мазмұнын меңгереді. 

2. Өлең мазмұны арқылы тақырыбы мен идеясын түсінеді. 

3. Шығармаларына талдау беруде тірек сөздерді қолдана алады. 

 

Дескрипторлар, 

«Бағдаршам», 

«Бас бармақ», 

Кері байланыс. 

Әдебиет, 5-сынып: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Г.Құрманбай, Ш.Беркімбаева, Алматы:  «Атамұра»,  2015 ж.   

____. 

01.17ж. 

Тақырыбы: Сәкен Сейфуллин «Ақсақ киік»                                                                                                                                                                                                               Мақсаты: Сәкен Сейфуллин «Ақсақ киік» өлеңі туралы білім қалыптастыру.                                                                                                                                                                                                                                                                 

Табыс критерийлері: 

1. Өлең мәтінімен таныса отырып мазмұнын меңгеру. 

2. Өлеңді құрылысына талдау арқылы тақырыбы мен идеясына қарай ажырата білу. 

3. Өлең мазмұнына талдау беріп, ойға қатысты тірек сөздерді қолдана білу. 

«Жүректен жүрекке», «Топтастыру»,  «Бес жолды өлең», «РАПТ»                                                                                                                                                                                                                                                         

 

 

 

 

 

ноутбук,  таратпа қағаздар, бөкен және аңшы суреті, кері байланыс кестесі, карта, «Қазақстанның табиғи қорықтары» кітабы                                                                                                                                                                                                                 

Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер (диалог). Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру және оқыту. СТО-ға үйрету. ОүБ және  ОБ. АКТ пайдалану. Оқытуды басқару және көшбасшылық 

1. Өлең мәтінімен таныса отырып мазмұнын меңгереді. 

2. Өлеңді құрылысына талдау арқылы тақырыбы мен идеясына ажыратады. 

3. Өлең мазмұнына талдау беріп, ойға қатысты тірек сөздерді қолдана біледі. 

Дескрипторлар, 

«Бағдаршам», 

«Бас бармақ», 

«Шапалақ ұру» 

Кері байланыс. 

Әдебиет, 5-сынып: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Г.Құрманбай, Ш.Беркімбаева, Алматы:  «Атамұра»,  2015 ж.   

____. 

01.17ж. 

Тақырыбы: Табиғат және адам (Сәкен Сейфуллин «Ақсақ киік» өлеңі)                                                                                                                                                                                                               Мақсаты: Сәкен Сейфуллин «Ақсақ киік» өлеңі туралы білім қалыптастыру. 

Табыс критерийлері: 

1. Өлең мәтінін талдай отырып мазмұнын меңгеру. 

2. Өлеңді көркемдік ерекшелігіне талдау арқылы тақырыбы мен идеясын ажырату. 

3. Өлең мазмұнына талдау беріп, ойға қатысты тірек сөздерді қолдана білу.                                                                                                                                                                                                                                                                 

«Сәлемдесу», «Серпілген доп», «Миға шабуыл», «Бес жолды өлең», «РАПТ»                                                                                                                                                                                                                                                          

 

 

 

 

 

ноутбук,  таратпа қағаздар, бөкен және аңшы суреті, кері байланыс кестесі, карта, «Қазақстанның табиғи қорықтары» кітабы                                                                                                                                                                                                                 

Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер (диалог). Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру және оқыту. СТО-ға үйрету. ОүБ және  ОБ. АКТ пайдалану. Оқытуды басқару және көшбасшылық 

1. Өлең мәтінін талдай отырып мазмұнын меңгереді. 

2. Көркемдік ерекшелігіне талдау арқылы тақырыбы мен идеясына ажыратады. 

3. Өлең мазмұнына талдау беріп, ойға қатысты тірек сөздерді қолдана біледі. 

Дескрипторлар, 

«Бағдаршам», 

«Бас бармақ», 

«Шапалақ ұру» 

Кері байланыс. 

Әдебиет, 5-сынып: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Г.Құрманбай, Ш.Беркімбаева, Алматы:  «Атамұра»,  2015 ж.   

____. 

01.17ж. 

 

 

 

 

 

Похожие публикации:

14 сентябрь 2017 Қазақ әдебиеті пәні
14 сентябрь 2017 Қазақ әдебиеті пәні
14 сентябрь 2017 Қазақ әдебиеті пәні
14 сентябрь 2017 қазақ әдебиеті пәні
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив