Қазақ әдебиеті пәні
Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Оралбаев Орынбасар Косыбаевич
Орта мерзімді жоспар
Пәні: Қазақ әдебиеті Сынып: 5
Тараудың тақырыбы: С.Торайғыров, М.Жұмабаев, С.Сейфуллин өмірі мен өлеңдері.
Мақсаты: Ақындар өмірі мен өлеңдері туралы білім қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже: Ақын өлеңдерінің мазмұнын меңгереді, тақырыбы мен идеясын ажыратады, шығармаларын талдау барысында өлеңдеріне негіз болған тірек сөздерді қолдана біледі.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен табыс критерийлері | Тақырыпты ашуға байланысты әдіс-тәсілдер | Құрал- жабдықтар (ресурстар) | Қамтылған модульдер | Күтілетін нәтиже | Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау | Дерек көздері мен пайдаланған әдебиеттер | Мерзімі |
Тақырыбы: С.Торайғыров «Шілде» Мақсаты: С.Торайғыров өмірі мен «Шілде» өлеңі туралы білім қалыптастыру Табыс критерийлері: 1.Ақын өмірімен танысып, өлең мазмұнын меңгеру. 2.Өлең мазмұны арқылы тақырыбы мен идеясын ажырату. 3.Шығарманың көркемдік қуатына талдау беріп, тірек сөздерді қолдана білу. | «Сәлемдесу», «Топтастыру», «Бес жолды өлең», «Венн диаграммасы», «Түстер сөйлейді»
| ноутбук, таратпа қағаздар, ақын суреті, кері байланыс кестесі, карта | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер (диалог). Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру және оқыту. СТО-ға үйрету. ОүБ және ОБ. АКТ пайдалану. Оқытуды басқару және көшбасшылық. | Күтілетін нәтиже: 1.Ақын өмірімен танысып, өлең мазмұнын меңгереді. 2.Өлең мазмұны арқылы тақырыбы мен идеясын ажыратады. 3.Шығарманың көркемдік қуатына талдау беріп, тірек сөздерді қолдана біледі.
| Дескрипторлар, «Бағдаршам», «Бас бармақ», Кері байланыс.
| Әдебиет, 5-сынып: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Г.Құрманбай, Ш.Беркімбаева, Алматы: «Атамұра», 2015 ж. | ____. 01.17ж. |
Тақырыбы: «Сағындым», «Балалық шақ» өлеңі (М.Жұмабаев) Мақсаты: «Сағындым», «Балалық шақ» өлеңдері туралы білім қалыптастыру. Табыс критерийлері: 1. Өлең мәтіні негізінде мазмұнын меңгеру. 2. Өлең мазмұны арқылы тақырыбы мен идеясын түсіну. 3. Шығармаларына талдау беруде тірек сөздерді қолдана алу. | «Жағымды сөздер», «Миға шабуыл», «Топтастыру», «Бес жолды өлең», «РАПТ»
| ноутбук, таратпа қағаздар, ақын суреті, кері байланыс кестесі, карта | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер (диалог). Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру және оқыту. СТО-ға үйрету. ОүБ және ОБ. АКТ пайдалану. Оқытуды басқару және көшбасшылық. | 1. Өлең мәтіні негізінде мазмұнын меңгереді. 2. Өлең мазмұны арқылы тақырыбы мен идеясын түсінеді. 3. Шығармаларына талдау беруде тірек сөздерді қолдана алады.
| Дескрипторлар, «Бағдаршам», «Бас бармақ», Кері байланыс. | Әдебиет, 5-сынып: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Г.Құрманбай, Ш.Беркімбаева, Алматы: «Атамұра», 2015 ж. | ____. 01.17ж. |
Тақырыбы: Сәкен Сейфуллин «Ақсақ киік» Мақсаты: Сәкен Сейфуллин «Ақсақ киік» өлеңі туралы білім қалыптастыру. Табыс критерийлері: 1. Өлең мәтінімен таныса отырып мазмұнын меңгеру. 2. Өлеңді құрылысына талдау арқылы тақырыбы мен идеясына қарай ажырата білу. 3. Өлең мазмұнына талдау беріп, ойға қатысты тірек сөздерді қолдана білу. | «Жүректен жүрекке», «Топтастыру», «Бес жолды өлең», «РАПТ»
| ноутбук, таратпа қағаздар, бөкен және аңшы суреті, кері байланыс кестесі, карта, «Қазақстанның табиғи қорықтары» кітабы | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер (диалог). Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру және оқыту. СТО-ға үйрету. ОүБ және ОБ. АКТ пайдалану. Оқытуды басқару және көшбасшылық | 1. Өлең мәтінімен таныса отырып мазмұнын меңгереді. 2. Өлеңді құрылысына талдау арқылы тақырыбы мен идеясына ажыратады. 3. Өлең мазмұнына талдау беріп, ойға қатысты тірек сөздерді қолдана біледі. | Дескрипторлар, «Бағдаршам», «Бас бармақ», «Шапалақ ұру» Кері байланыс. | Әдебиет, 5-сынып: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Г.Құрманбай, Ш.Беркімбаева, Алматы: «Атамұра», 2015 ж. | ____. 01.17ж. |
Тақырыбы: Табиғат және адам (Сәкен Сейфуллин «Ақсақ киік» өлеңі) Мақсаты: Сәкен Сейфуллин «Ақсақ киік» өлеңі туралы білім қалыптастыру. Табыс критерийлері: 1. Өлең мәтінін талдай отырып мазмұнын меңгеру. 2. Өлеңді көркемдік ерекшелігіне талдау арқылы тақырыбы мен идеясын ажырату. 3. Өлең мазмұнына талдау беріп, ойға қатысты тірек сөздерді қолдана білу. | «Сәлемдесу», «Серпілген доп», «Миға шабуыл», «Бес жолды өлең», «РАПТ»
| ноутбук, таратпа қағаздар, бөкен және аңшы суреті, кері байланыс кестесі, карта, «Қазақстанның табиғи қорықтары» кітабы | Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер (диалог). Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру және оқыту. СТО-ға үйрету. ОүБ және ОБ. АКТ пайдалану. Оқытуды басқару және көшбасшылық | 1. Өлең мәтінін талдай отырып мазмұнын меңгереді. 2. Көркемдік ерекшелігіне талдау арқылы тақырыбы мен идеясына ажыратады. 3. Өлең мазмұнына талдау беріп, ойға қатысты тірек сөздерді қолдана біледі. | Дескрипторлар, «Бағдаршам», «Бас бармақ», «Шапалақ ұру» Кері байланыс. | Әдебиет, 5-сынып: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Г.Құрманбай, Ш.Беркімбаева, Алматы: «Атамұра», 2015 ж. | ____. 01.17ж. |